Yonatan Sindel/Flash90

גפני: "אמרתי לראש הממשלה שצריך לבוא ולהתמודד עם הטענות"

יו"ר דגל התורה התייחס לכתב האישום נגד נתניהו: "אני שותף של ביבי ולא מזגזג עם העניין הזה - לא נוח לי עם כתבי האישום אבל אני הולך איתו". על כחול לבן: "טובת המדינה שלא אלך עם יאיר לפיד - לא נשב בממשלה שתוביל תח"צ בשבת"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני התייחס היום (שלישי) להחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו מהבוקר משוך את הבקשה שהגיש לכנסת לחסינות מפני העמדה לדין: "חשבתי ואמרתי לראש הממשלה שצריך לבוא ולהתמודד עם הטענות, אבל הוא החליט שלא כי יש רוב להסרת החסינות ואני מכבד את זה. עדיף לוותר מראש", דברי גפני.

בראיון בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת התייחס יו"ר ועדת הכספים גם לכתבי האישום נגד ראש הממשלה שהוגשו היום לבית המשפט המחוזי בירושלים ואמר כי, "אני שותף של ביבי ולא מזגזג עם העניין הזה. לא חושב שב-35 שנה האחרונות היה ראש ממשלה טוב כמוהו. לא נוח לי עם כתבי האישום אבל אני הולך איתו. הוא עשוי מפלדה, אף אחד מאיתנו לא היה עומד בזה".

על הפלונטר הפוליטי אמר כי, "לכחול לבן יש פחות נסיון. טובת המדינה שלא אלך עם יאיר לפיד. אחרי הבחירות נראה מה יהיה אבל לא נשב בממשלה שתוביל תחבורה ציבורית בשבת". הוא תקף גם את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן: "חוקקתי בכנסת 117 חוקים, אי אפשר לומר שאין לי רזומה. איווט ליברמן לא יכול לבוא ולהגיד שעשה, אפילו את הדברים הרעים הוא לא עשה. שיתפנו בעבר פעולה וכיום הוא רק רוצה שביבי ירד ועושה מה שנוח לו. הוא יעשה רק מה שישתלם לו".


גפני בראיון. צילום: דורון סהר.

בראיון אתמול ל'קול ברמה' אמר גפני ש"בניגוד למפלגות אחרות אנחנו מחוברים לנתניהו יותר. יש מפלגות שלא תמיד הלכו עם הימין, אצלינו זו הוראה וזה דרך, אנחנו לא מזגזגים. אחרים אני לא בטוח שתמיד הלכו עם הימין, ממליץ לציבור לבדוק". עוד הוסיף כי, "לאף אחד אין בעלות על הציבור בישראל, אנחנו עוזרים לכולם, גם הרב ליצמן במשרד הבריאות, גם אני בועדת הכספים וגם אחרים בכל נושא אחר".

"אנחנו פונים לציבור בציונות הדתית, אנחנו פונים לציבור הספרדי ואנחנו פונים גם לציבור הליטאי, כל מי שמוצא בנו אוזן קשבת במשך השנה כולה, שנעזר בנו, שאנחנו מסייעים לו, למוסדותיו ולמשפחתו אני מבקש ממנו להצביע לנו כדי שנוכל להמשיך ולסייע בייתר שאת, אף אחד לא יגיד לנו למי לפנות ולמי לא לפנות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"לאף אחד אין בעלות על הציבור בישראל" – וגם ליהדות התורה אין בעלות על הקולות שלנו…

גילוי נאות – בבחירות האחרונות אני ואשתי הצבענו ג'. לאחר האמירות האחרונות של ח"כ מיהדות התורה. האופציות כעת הם ש"ס או עוצמה.

אה , הבנתי. אתה רוצה להצביע לש"ס שהביאה את אוסלו ? (יחד עם מרצ והערבים) או להצביע לעוצמה שכבר הביאה ממשלות שמאל שמאוד עזרו ליהדות ?

שכל קצת נשאר ?

איזה קשקשן…
אתה מדבר כמו איזה מבין גדול..
תעשה מה שאתה רוצה בלי לעורר מהומות

אתה ספרדי?????

אל תתאים ותבחר מה שאתה רוצה אפילו פייגלין. בס"ה האדם הכי אמיתי והכי אמין זה גפני!!!

דרעי הגיע הזמן לפנות לחרדים הציבעוניים האשכנזים ולצרף אותם לאלקטורט של שס. גפני הכריז מלחמה על הקולות הספרדים ואנו צריכים להשיב

אדון גילוי נאות
מכבדים את החלטתך
אבל נמק
מה גפני אמר שפגע בך כ"כ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו