צילומים: פלאש 90

ציר הרשע: מנהיג חמאס שוחח בטלפון עם יו"ר הרשות הפלסטינית

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה שוחח בטלפון עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ואמר לו כי חמאס והרשות נמצאים "באותה הסירה", בהתנגדותם לתוכנית טראמפ. הנייה הציע לעבוד יחד במישור המדיני ובשטח כדי למחות נגד התכנית

לקראת פרסום תכנית השלום של הממשל האמריקני, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וראש הלשכה המדינית של ארון הטרור חמאס אסמאעיל הנייה שוחחו הערב (שלישי) והסכימו לשתף פעולה כדי לסכל את עסקת המאה. על פי הדיווחים, הנייה הדגיש את חשיבות האחדות כדי להגן על זכויות העם הפלסטינ ואבו מאזן בירך על שיתוף הפעולה והבהיר כי יפעל במישורים פוליטיים ודיפלומטיים כדי למחות נגד התכנית.

בשיחה הבהיר הנייה כי, "כולנו עושים את אותו מאמץ כדי לדאוג לאינטרס הפלסטיני ולזכויותינו המלאות על בירושלים, בסוגיית הפליטים והמדינה הפלסטינית". עוד אמר הנייה כי ארגונו מוכן לפעול ברמה המדינית ובשטח על מנת לחסום את המאמץ האמריקני-ישראלי. "לשום יוזמה שמפרה את הזכויות של העם הפלסטיני אין עתיד", אמר. אבו מאזן הביע מצדו הערכה לעמדת הנייה והשניים סיכמו להמשיך בתיאום.

במקביל, רשת "אל-מיאדין" הלבנונית מדווחת כי בפגישת ההנהגה הפלסטינית שתתקיים הערב ברמאללה, יודיעו הבכירים על כמה החלטות, בהן: החרמת הממשל האמריקני, השגת "סירוב ערבי" לעסקה וכן קריאה ל"הסלמת ההתנגדות העממית". כמו כן, הבכירים יחליטו על צעדים נגד ישראל – שכבר נקבעו מראש. אבו מאזן הזמין את בכירי חמאס בגדה לישיבה הדחופה הערב שכינס יו"ר הרשות בנוגע לתוכנית טראמפ.

לצד זאת, הערוץ האמריקני בשפה הערבית אל-חורה מדווח כי מספר מדינות ערביות הביעו הסכמה עקרונית לתוכנית טראמפ. עוד אומר המקור המצוטט בדיווח כי התוכנית לא מרחיקה את פתרון שתי המדינות. "הרבה ממדיניות ערב הסכימו לזה, הם אוהבים את, הם חושבים שזה נהדר, הם חושבים שזה התחלה גדולה" , אמר אתמול הנשיא טראמפ.

ב'חדשות 13' דווח אמש כי מדינות המפרץ אינן צפויות להתנגד לתוכנית השלום האמריקנית, אלא לפרסם הודעה תמיכה בה ולהודיע כי מדובר ב"התחלה טובה". בכיר ערבי מאחת ממדינות המפרץ אמרכי למרות הודעת התמיכה הצפויה מצד המדינות, אם במסגרתה ארה"ב תאפשר לישראל לספח חלקים בגדה המערבית באופן מיידי, הם ייאלצו להתנער ממנה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ערוץ jdn היקרים הכתבות שלכם מצוינות רק אל תראו לנו את הפרצופים של הרשעים שונאי ישראל וכבר אמרו חזל שאסור להסתכל בפני אדם רשע אפשר לכתוב כתבה בלי תמונות של שונאי ישראל

השם יצילינו מהם. ימח שמם

עוד לא הבנתם. אבו מאזן הוא מחבל. הנייה איסמעיל הוא מחבל. והנביאים לא טעו.
באמת השלום שלכם לא יתקיים עם המחבלים האלו. הבינו זאת היטב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו