צילום: פלאש 90

גנץ: "נתניהו מחק את ההרתעה ותושבי הדרום הפכו לבני ערובה בידי החמאס"

יו"ר כחול לבן: "התחלנו בעוד יום של בלוני נפץ, והמשכנו בלילה של מטחי רקטות". סורוקה: "חל שיפור במצבה של התינוקת בת השלושה שבועות שפונתה אתמול בלילה, מצבה יציב". עיריית שדרות: "במהלך היום יבקרו אותן נציגי העירייה בבית החולים


צפו: ד"ר מיקי גידון, מנהל יחידת נוירוכירורגית ילדים בסורוקה, מעכדן על מצב התינוקת

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס הבוקר (שישי) לירי הרקטות אמש לעבר שדרות ועוטף עזה במהלכן נפצעה בינוני עד קשה תינוקת בת 3 שבועות בדרכה לממ"ד: "שגרה. אתמול התחלנו בעוד יום של בלוני נפץ, והמשכנו בלילה של מטחי רקטות. הפעם לצערנו הרב נפצעה תינוקת-אני מאחל לה החלמה מהירה. שוב תושבי הדרום רצים למרחב המוגן. נתניהו מחק את ההרתעה ותושבי הדרום הפכו לבני ערובה בידי החמאס וגרורותיו שקובעים את שגרת חייהם. למענם- חייבים להתקדם", דברי גנץ.

מבית החולים סורוקה שם מאושפזת התינוקת ואימה נמסר הבוקר כי, "חל שיפור במצבה של התינוקת בת השלושה שבועות שפונתה אתמול בלילה לביה״ח, לאחר האזעקה בשדרות. תעבור במהלך היום בדיקות נוספות. מצבה יציב". על פי הודעת מד"א מאמש, התינוקת ואשה נפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות, בזמן ריצה לממ"ד, מצבה של התינוקות הוגדר בינוני עד קשה והאם נפצע קל מחבלות.

מעיריית שדרות נמסר הבוקר כי "סגן ראש העיר, אלעד קלימי, וסגן מנהל האגף לשירותים חברתיים, יגאל לוי, הגיעו לבית להיות עם המשפחה והזעיקו למקום גם עובדים סוציאליים. בנוסף, מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי, יפית חסן, עודכנה במקרה בשל הלחץ בו היו האחים הנוספים בבית. הבוקר עדכן בית החולים כי מצבה של התינוקת טוב ויציב. האם שוהה לידה. במהלך היום יבקרו אותן נציגי העירייה".

כזכור, אזעקות נשמעו מעט לפני חצות אמש בעיר שדרות ובמכללת ספיר, וכן בישובים איבים, ניר עם, גבים שבמועצה האזורית שער הנגב שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, שני שיגורים יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית של כיפת ברזל. במהלך הריצה לממ"ד בשדרות, נפצעה תינוקת כבת 3 שבעות במצב בינוני עד קשה ואשה כבת 30 במצב קל.

הפאראמדיקים של מד"א נתנאל יאמין ואלכס שמיס סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו תינוקת כבת שלושה שבועות בזרועות אביה, היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש. בסמוך הייתה האמא כבת 30 בהכרה מלאה וסבלה מחבלות יבשות, הענקנו להן טיפול רפואי ופינינו אותן בדחיפות לבית החולים כשמצבה של התינוקת בינוני עד קשה והאמא במצב קל. סיפרו לנו שהם נפלו במדרגות הבית כשרצו למרחב המוגן בזמן האזעקה".

בתגובה, כלי טיס ומטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה, שורה רחבה של יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. בתקיפה הותקף אתר תת-קרקעי ליצור אמצעי לחימה. דובר צה"ל מסר אחרי התקיפה כי "מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס".

עוד הוסיפו כי, "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל ובלוני הנפץ שהופרחו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל היום וכן בתגובה לירי הצליפה שבוצע לעבר תורן תצפית של צה"ל. צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית מכל סוג שהוא לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחיה. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל".

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ, שר הביטחון לשעבר, המתגורר בשדרות התייחס לירי על העיר והאזור ואמר: "אדוני ראש הממשלה, ירי הרקטות הערב הוא עדות נוספת לכישלון האסטרטגי שלך מול חמאס. אנחנו מנסים לשמור על שיגרה, לא בטוח שהילדים בעוטף מצליחים. מאחל לילה שקט עלינו בשדרות, בעוטף עזה, ועל כל ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה ההסרטה שגנץ מדבר מה הקשר שמביאים את הרופה הזה???????!!!

גנץ מה עשית בתור רמטכל ?
אתה שורש הבעיה
מזל שביבי לא הקשיב לך בנושא המנהרות והגדר
אחרת לא יודע איפה היינו היום…
תפסיק לצטט מה שאומרים לך
הגיע הזמן שיהיה לך עמוד שדרה

השמאל מאיים להכות חזק יותר והימין מציע מדינה פלסטינאית. מעניין

נתניהו הפך אתם הפכתם בגצ הארון ברק אמרתם דמם של היהודים ודתיים מותר שאלוהים יציל אותנו מכל ערב רב מושחטים השמאל אנרכיסטי רדיקאלי בגצ אנטישמי אלוהים שומר עליהם ממכם ורק הוא יציל אותם

בוא ונאמר שאתה כרמטכל למרות שהיו לך כל הכלים לא עזרת להוספת הרתעה, להיפך. רק היום אתה מנסה להשכיח זאת מהעם.

מה שנכון נכון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו