Tomer Neuberg/Flash90

בעקבות ההסתה: השותפה העולמית של 'ישראל ביתנו' ניתקה את הקשרים

דיווח: השותפה האמריקנית של ישראל ביתנו החליטה להתנתק מישראל ביתנו העולמית בעקבות הקמפיין האנטישמי של המפלגה הישראלית בבחירות האחרונות בנושאי דת ומדינה. יהדות התורה: "החלטה ערכית ומוסרית נוכח, המסר חודר גם בקרב ציבור תומכיו"

השותפה האמריקנית של ישראל ביתנו החליטה להתנתק מישראל ביתנו העולמית בעקבות הקמפיין האנטישמי של המפלגה הישראלית בבחירות האחרונות בנושאי דת ומדינה – כך דווח ב'מקור ראשון'. על פי הדיווח של צביקה קליין, מדובר בארגון "שומרי ישראל" AFI, אשר מורכב בעיקר מיהודים-אמריקנים דוברי רוסית, אשר התמודדו יחד עם ישראל ביתנו בעבר.

ב"ביתנו העולמי" אישרו השבוע כי אכן נפרדו דרכיהם של שני הארגונים עד להודעה חדשה. מ"שומרי ישראל" נמסר כי "אנו מחוייבים לערכי התורה" וכי "אנו תומכים בגאווה בבתי כנסת וקהילות יהודיות אורתודוקסיות ברחבי ארה"ב" ובזאת הם מסבירים מבלי להכנס רשמית לנושא, את עניין ההתנתקות מישראל ביתנו. על ההצהרה חתומים שלושת ראשי הארגון, המתמודד כסיעה לקונגרס הציוני; אנשי העסקים והפילנתרופים דימיטרי שיגליק, ד"ר איגור ברנובן ואלכס רובת, אשר על פי ההודעה "תמכו במגוון פרויקטים יהודיים אורתודוקסיים ברחבי העולם בשנים האחרונות".

ב"ביתנו העולמי" ציינו גם שהקימו מועצה עבור רבנים אמריקנים דוברי רוסית: "שומרי ישראל לא מתכננת לתמוך או להיות שותפים עם ארגונים או סיעות רפורמית או שמאלניות" וכי "אנחנו הארגון האמריקני היחיד המייצג את היהדות דוברת הרוסית בארה"ב לקונגרס הציוני העולמי". יצויין כי בסיעות אחרות יש קריצה לקהילות אלו כגון ב-ZOA יחד עם הליכוד העולמי. "אנחנו איננו חלק מהמערכת הפוליטית בישראל, ולא נשתתף בפעילות פוליטית מכל סוג".

מ'יהדות התורה' נמסר בתגובה כי, "אנו מברכים על החלטת השותפה האמריקנית של ישראל ביתנו להתנתק מכל פעילות המפלגה העולמית, בעקבות הקמפיין הבוטה של ליברמן בבחירות האחרונות בנושאי דת ומדינה. מדובר בהחלטה ערכית ומוסרית נוכח מתקפת ההסתה הפרועה כלפי מסורת ישראל והציבור החרדי. סוף סוף חודר המסר גם בקרב ציבור תומכיו, לפיו לשקרים של ליברמן אין רגליים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחחח תתפוצצו לכם ישראל ביתנו ??

כל הכבוד

עם כל הכבוד איפה הייתם עד עכשיו עם העלהת גויים מחול וגיוס בחורי ישיבה ועוד ועוד ועד …..
כי הכל יוצא מישראל ביתנו

איווט. איווט
הנה זה קורה…!! האלוקים מתחיל לטפל בך.
לא מקנא בך!!
בא נראה אותך מולו.
אפס.

איפה הייתם עד עכשיו כי הרי הכנסתם המון גויים וגם גיוס בני הישיבות וכל העולם שונה ודוחק בחרדים בגללכם אז איפה הייתם עד עכשיו

חזקו ואימצו, כל הכבוד והצלחה בהמשך הדרך.

זה לא מדגדג לליברמן את הזרת זה רק מוסיף לו הוא צריך שידעו כמה שיותר שהוא אנטישמי שונא יהודים וככה ה8 מנדטים של גויים יצביעו לו

אנחנו לא עונים לאנשים שעושיל קמפיין של שקר,והסטה פרועה,רוצים נדבר על כל הדברחם החיוביים שעשינו,כי ליברמן גורר את החרדים לתקוף אותו, כי הוא מפחד שיהיה הנושא מה הם הספיקו לעשות למען כלל אזרחי ישראל,והרי הוא לא עשה כלום,לכן מסיט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו