Tomer Neuberg/Flash90

גנץ לנתניהו: "דורש ממך להתייצב מחר לדיון בכנסת על המצב בדרום"

יו"ר כחול לבן דורש מראש הממשלה להתייצב לדיון מחר בכנסת בנושא "הטרור הבלתי פוסק מרצועת עזה ושחיקת ההרתעה". "תעדכן את תושבי עוטף עזה במהלכים שבכוונתך לקדם לשינוי המציאות המטורפת שבה אימהות וילדים רצים מדי לילה למקלטים"


גנץ בסיור בצפון. צילום: יוסי ציפקיס.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ פנה הערב במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה שיתייצב מחר לדיון שיזמה מפלגתו של הראשון בכנסת בנושא "הטרור הבלתי פוסק מרצועת עזה ושחיקת ההרתעה של מדינת ישראל". לדברי גנץ, "נדהמ́י לגלו́ת שאינך משוב̄ץ ברשימ́ת הדוברים לישיבת מליאת הכנסת מחר.

גנץ טוען כי, "כמי שעומד בראש המפלגה הגדולה בישראל אני דורש ממך להגיע מחר לדיון במליאת הכנסת ולעדכן את תושבי עוטף עזה, תושבי ישראל והכנסת כולה במהלכים שבכוונתך לקדם ובתוכניות הממשלה, אם אלו אכן קיימות בכלל, לשינוי המציאות המטורפת שבה אימהות וילדים רצים מדי לילה למקלטים ובלוני נפץ נוחתים על גני ילדים".

יו"ר כחול לבן הוסיף כי, "בשבועות האחרונים מצאת את הזמן להיעדר במשך ימים ארוכים לטובת פגישות מסביב לעולם בטרקליני יוקרה שנועדו לשרת את קמפיין הבחירות שלך ותו לא. לאור ההסלמה הגוברת והמצב הבלתי נסבל שבו שרויים תושבי עוטף עזה אני דורש ממך להתייצב מחר במליאת הכנסת ולמצוא את הזמן להתעסק גם בענייניה של מדינת ישראל לפחות עד ליום הבחירות".

מוקדם יותר אמר גנץ בסיור בצפון כי, "אנו רואים גם בדרום הידרדרות ביטחונית מתמשכת. בלוני נפץ, שריפות וכל מני סוגים אחרים. אי אפשר לקבל את חוסר השקט המוחלט הזה בדרום. במקום לשחרר הצהרות היסטריות ראוי שממשלת ישראל תנקוט במדיניות ביטחונית נוקשה בכל מה שקשור להפרות הביטחוניות שמגיעות מהדרום. אני אדאג לביטחון בדרום ומהדרום. בשני המקרים, אשקם את היחסים שלנו עם ירדן ואדאג לביטחון לכל מקום. כך נעשה כי חייבים להתקדם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ואני דורש ממך להתנצל על כל הביזיונות נגד הציבור החרדי,ולהוקיע אמירות של ליברמן וכדומה

מקולל אתה גנץ. שישלוט בך עין הרע. הלוואי. שתהיה לך מפלה ותכשל בכל. אמן.

חחחחחח חחחחחח חחחחח
נראה לך שמישהו עדיין מאמין לך???

אגנץ יאר פרילאך!!!

האיש הזה לוחץ על הגז עד הסוף!!!!!
נכנס בביבי בנקודות הרגישות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו