Yonatan Sindel/Flash90

בהלת ה'קורונה': מקרה ראשון של הידבקות הנגיף בלונדון

מקרה ראשון של הידבקות בנגיף הקורונה אובחן היום בלונדון. לדברי משרד הבריאות, האזרחית הבריטית נדבקה בנגיף בעת שהות בסין, ולא מאדם אחר בלונדון. כנס הסלולר השנתי בוטל לאור "החששות העולמיים סביב התפרצות וירוס הקורונה"

משרד הבריאות הבריטי הודיע הערב (רביעי) כי מקרה ראשון של הידבקות בנגיף הקורונה אובחן בלונדון. לדברי משרד הבריאות, האזרחית הבריטית נדבקה בנגיף בעת שהות בסין, ולא מאדם אחר בלונדון, עובדה המעודדת מעט את השלטונות. זהו המקרה התשיעי של הידבקות בווירוס בבריטניה מאז החלה התפשטות הנגיף. בישראל מזהירים: "חדרי המיון יקרסו אם הווירוס יגיע לפה".

בתוך כך, בוטל כנס הסלולר השנתי הגדול ביותר תערוכת MWC Barcelona, שהיה אמור להיפתח ב-24 בפברואר ולהציג את החידושים בתעשיית הטלקום העולמית. זאת, לאחר שבשבוע האחרון החלו חברות לבטל את השתתפותן בכנס. מארגני הכנס הודיעו כי לאור "החששות העולמיים סביב התפרצות וירוס הקורונה, דאגות בתעשיית התיירות ונסיבות אחרות, אין אפשרות לקיים את הכנס". הכנס הבא ייערך ב-2021.

כזכור, ארגון הבריאות העולמי הזהיר כי משבר הנגיף קורונה בסין הוא איום חמור על העולם כולו, אף ש-99% מן הנדבקים בנגיף אזרחי סין. מומחה סיני למגיפות מעריך כי מגיפת קורונה בסין תגיע לשיאה החודש ולאחר מכן תיבלם בטרם תדעך. ג'וֹנג נאנשאן, מדען שזכה לפרסום עולמי בזכות תרומתו למיגור מגיפת סארס בתחילת שנות האלפיים, אומר כי בכמה מחוזות בסין כבר ניכר שיפור במצב ומספר הנדבקים החדשים יורד.

אמש חצה מניין המתים מווירוס הקורונה בסין את האלף ועומד כעת על 1,018 בני אדם. עוד ‏7,300 חולים מוגדרים במצב קשה, ובסך הכל יותר מ-42 אלף אנשים נדבקו במחלה. ‏מחוץ לסין אובחנו ‏463 בני אדם כחולים ב-26 מדינות, אך עד כה נרשמו שני מקרי מוות בלבד ו-12 חולים באורח קשה. בתוך כך, לאחרונה התגלו 65 נדבקים חדשים על סיפון האונייה ביפן, ומניין החולים עומד כעת על 135.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תהיה תרופה לנגיף הקורונה. אל תדאגו.
בטחו בשם והכל יהיה בסדר. בזמן הקרוב השם יהפך הכל ותתגלה תרופה למכה העולמית.
האמינו לי.

אי אפשר להעבירקצת קורונה לשונאים שלנו בטהרן?

מערכת jdn לא יכולים לתת עוד קצת תמונות מעניניות ממה שקורה בסין. ולא את אותה תמונה בכל הכתבות מה נסגר????

הלוואי ויעבור לחמינאי ולחמאס.
לדעתי, לישראל זה לא יגיע, כי אנחנו לא אוכלים אבר מן החי. אז ה' ישמור עליינו.
כי הם קיבלו את זה בגלל זה.

הלוואי ויעבור לחמינאי ולחמאס.
לישראל זה לא יגיע, כי לא אוכלים אבר מן החי.

הכל מייצרים היום בסין, גם מחלות…

קורונה גימטריה אכל אבר מן החי (367)

קורונה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו