אתר הממשל הסיני

נגיף הקורונה: מניין הקורבנות עלה ל-1,310; עוד 44 נדבקו בספינה ביפן

במחוז חוביי שבסין, מוקד ההתפרצות, שינו את שיטת האבחון וזיהו עוד כ-15 אלף מקרי הידבקות. 242 מקרי מוות נוספים דווחו, ובסך הכול מתו במחוז 1,310 בני אדם. 218 מקרי הדבקה אובחנו בספינת התיירים ביפן - שעל סיפונה 15 ישראלים

מניין הקורבנות במחוז חוביי בסין, מוקד ההתפרצות של נגיף קורונה, עלה ביממה האחרונה ב-242 אדם – כך מסרה הלילה (חמישי) ועדת הבריאות של המחוז. מדובר ביממה הקטלנית ביותר עד כה, וכעת מניין המתים מהנגיף ל-1,310. מהנתונים עולה זינוק משמעותי בהיקף התמותה בקרב הנדבקים, לאחר שלפני יומיים נהרגו 103, חצי מכמות המתים ביממה האחרונה.

בנוסף לכך, מסרה ועדת הבריאות כי מספר הנדבקים זינק ב-14,840, כולל אנשים שהובחנו בשיטות הקליניות החדשות, ועלה ל-48,206 נדבקים במחוז. זאת, לאחר שבשבוע שעבר כלי התקשורת אמרו כי חוביי תבצע אבחונים באמצעות סריקת טומוגרפיה ממוחשבת, CT, מה שיאפשר לבתי החולים לבצע בידוד מהיר יותר של הנבדקים.

שר הבריאות היפני הודיע ש-44 בני אדם נוספים נדבקו בנגיף הקורונה בספינת התענוגות ששוהים בה כ-15 ישראלים. כרגע לא ברור האם אחד מהנדבקים הוא מהישראלים שבספינה. במקביל, מספר המתים מהנגיף ביממה האחרונה במחוז הוביי שבסין זינק ב-242, מספר גבוה בהרבה מהמתים מהנגיף ביממה שלפניה.

44 הנדבקים הנוספים בספינת הקורונה התגלו לאחר שנבדקו 221 אנשים נוספים על הספינה. סך הכול – מספר הנדבקים על הפינה הגיע ל-218. על הפינה שוהים כגרע כ-15 ישראלים, ולא ידוע כרגע אם אחד מהנדבקים הוא ישראלי.

ברקע העלייה במספר הנדבקים, ראש המפלגה הקומוניסטית במחוז חוביי הוחלף בראש העיר שנגחאי. בנוסף אליו, פוטרו שני גורמים בכירים נוספים במחוז. צעדים אלה מתבצעים ברקע ביקורת ציבורית חריגה בסין על הדרך שבה התמודדו אנשי השלטון המקומי עם התפרצות נגיף הקורונה שהחלה במחוז.

כזכור, משרד הבריאות הבריטי הודיע אמש כי מקרה ראשון של הידבקות בנגיף הקורונה אובחן בלונדון. לדברי משרד הבריאות, האזרחית הבריטית נדבקה בנגיף בעת שהות בסין, ולא מאדם אחר בלונדון, עובדה המעודדת מעט את השלטונות. זהו המקרה התשיעי של הידבקות בווירוס בבריטניה מאז החלה התפשטות הנגיף. בישראל מזהירים: "חדרי המיון יקרסו אם הווירוס יגיע לפה".

בתוך כך, בוטל כנס הסלולר השנתי הגדול ביותר תערוכת MWC Barcelona, שהיה אמור להיפתח ב-24 בפברואר ולהציג את החידושים בתעשיית הטלקום העולמית. זאת, לאחר שבשבוע האחרון החלו חברות לבטל את השתתפותן בכנס. מארגני הכנס הודיעו כי לאור "החששות העולמיים סביב התפרצות וירוס הקורונה, דאגות בתעשיית התיירות ונסיבות אחרות, אין אפשרות לקיים את הכנס". הכנס הבא ייערך ב-2021.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדוע אתם לא מפרסמים ששורפים אנשים שנדבקו והורגים אותם ברחובות?
מדוע אתם לא מפרסמים שכמה מהחולים עושים מחאה ברחובות ויורקים על אנשים בריאים כדי להדביק אותם?
וכן אלו שמתו שורפים אותם באש כדי שלא תשאר המחלה על הגופות שכבר מתו.

למשיח בדרך
לא מפרסמים את זה. כי א"א לדעת מה נכון ומה פייק. ברור שא"א להאמין יותר מדאי לסין הקומוניסטית. אבל לא כל דיוח אחר הוא בהכרח מדויק.

מי אמר לך את זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו