צילום: עבד רחים חטיב / פלאש 90

בהלת 'הקורונה': מניין המתים עלה ל-1,775, יותר מ-71 אלף נדבקו

הרשויות במחוז חוביי שבסין, בו התגלה נגיף הקורונה, מסרו כי הווירוס גבה את חייהם של כמאה בני אדם נוספים במהלך היממה האחרונה. בנוסף מאות הנוסעים האמריקנים ששהו על ספינת התיירות היפנית שבו לארה"ב בטיסה מטוקיו ביפן

רשויות הבריאות בסין דיווחו הבוקר (שני) על 105 מקרי מוות מנגיף הקורונה. בכך עלה מניין קורבנות הנגיף ל-1,775, רובם בסין. 100 ממקרי המוות החדשים נרשמו במחוז חוביי, מוקד התפרצות הנגיף. עוד דווח כי אתמול אושרו 2,048 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף. זה היום הראשון שבו נרשם גידול במספר הנדבקים אחרי שלושה ימים של ירידה בנתונים.

יותר מ-71,330 איש בסין וברחבי העולם נדבקו עד כה בנגיף הקורונה או בשמו הרשמי COVID-19. קרוב ל-11 אלף איש החלימו ושוחררו מבתי החולים. אתמול דווח על מוות ראשון בטייוואן – המקרה החמישי סך הכול מחוץ לסין, אחרי הפיליפינים, הונג קונג, יפן וצרפת.

אמש הגיע צוות מומחים בינלאומי לבייג'ינג וקיים את הפגישה הראשונה שלו עם עמיתיו הסינים. מארגון הבריאות הבינלאומי נמסר כי "אנו מצפים לשיתוף הפעולה החשוב שיתרום לידע העולמי על התפרצות נגיף הקורונה". עוד נמסר כי "הקהילה הבינלאומית צריכה להשתמש בחלון ההזדמנויות כדי להעצים את ההיערכות להתפשטות הנגיף".

בתוך כך, בעקבות הודעת משרד הבריאות על הרחבת המגבלות לשבים ממדינות המזרח, ישראלים רבים המטיילים בתאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו המתכננים לשוב לארץ בימים הקרובים – עשויים למצוא את עצמם בבידוד. בימים הקרובים, משרד הבריאות יקיים דיון עם ועדת הבחירות המרכזית על מנת להחליט כיצד לאפשר את זכות ההצבעה של השבים מהמזרח שאולצו לשהות בבידוד בביתם למשך שבועיים.

על פי ההחלטה, שהתקבלה לאחר הערכת מצב של השר יעקב ליצמן וצוות מומחים ממשרדו, כל השבים מיעדים אלה יחויבו לשהות בבידוד בביתם למשך 14 יום – גם אם אינם סובלים מתסמינים כלשהם. זאת, מחשש להידבקות בנגיף הקורונה שגבה עד כה את חייהם של 1,665 בני אדם, רובם בסין. ההנחיות החדשות מעמידות בסימן שאלה אלפי המטיילים שיגיעו לארץ, שכן הבחירות לכנסת ה-23 יתקיימו בעוד כ-15 ימים – ב-2 במרץ. לדברי גורמים במשרד, לא נקבעו עד כה נהלים בנושא.

גיורא פורדיס, דובר ועדת הבחירות אמר בראיון 'לוואלה חדשות' כי בהוראותיו החדשות, משרד הבריאות לא לקח בחשבון את סוגיית ההצבעה בבחירות, המאלצת את המטיילים השבים ארצה להיות בבידוד. "לא קיים בחוק הישראלי אפשרות של קלפי ניידת", אמר. "כל אדם שרוצה להצביע חייב לצאת מהבית ולהצביע במקום הקרוב למגוריו. המחוקק לא נתן פתרון להנחיה הזו, ולכן בן אדם שיאלץ להיות בבידוד, לא תהיה לו דרך להצביע".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קורונה בגימטריה אכל אבר מן החי בדוק ומנסה

ואלה שיהיו בבידוד בבית לא ידביקו את בני משפחתם? ובני המשפחה הרי לא בבידוד. אז מה הרווחנו?

קורונה= 367
אכל אבר מן החי=367
אף אחד לא החלים מהמחלה הזאת.
זה שקר. מה פתאום 11000? גם מספר המתים לא נכון. מתו מליון וחצי 1500000 עד כה בכל העולם.

רש"י אומר על קרבן פסח אל תאכלו ממנו נא. שאינו צלוי כל צרכו קראו נא בלשון ערבי:
הנה לפניך "קראו-נא" !!!

מינין לך שמתו מיליון וחצי???ןשכל צה שאומרים זה שקרים??

מהיכן הידע שמתו מיליון וחצי??

מי אמר לך שלא אומרים את האמת בתקשורת?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו