Tomer Neuberg/Flash90

נתניהו: "צריך לשחרר את כל התמלילים בפרשת אשכנזי, מה הם מסתירים?‎"

ראש הממשלה ממשיך להתראיין והתייחס למצב הביטחוני בדרום: "לא יודע אם תהיה הסדרה בעזה, אבל אם תהיה הסדרה - השבת הבנים תהיה חלק בלתי נפרד ממנה". על נגיף 'הקורונה': "מדינת ישראל ערוכה אולי יותר טוב מכל מדינה אחרת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בסס הראיונות והתייחס הבוקר בראיון לאמיר אבגי ב'גלי צה"ל' לפרסום ההקלטות של אשכנזי ומנדלבלט: "הציבור רשאי לקבל את הכל, וזה נכון ביחס לכולם, לכל מי שמוקלט שם, אשכנזי ומנדלבליט. אם אין להם מה להסתיר, יואילו לפרסם את הדברים הללו. צריך להסיר את צווי איסור הפרסום לפני הבחירות, זו הדרישה שלי ושל הליכוד וזה הדבר הנכון לעשות. מספיק עם התירוצים".

עוד הוסיף כי, "אשכנזי צריך להסביר לציבור את מה שהוא עשה. מה יש להם להסתיר? אם לא נפל רבב במעשיו של אשכנזי, יואילו להסביר ולפרסם עכשיו את כל החומרים לפני הבחירות. הרי אשכנזי טוען להנהגת המדינה. כחול לבן רוצים שקיפות מירבית, כך הם אמרו בדברים שהועלו נגדי. כחול לבן שדוגלת בטוהר המידות צריכה להסכים מיד לפתוח את כל הקלטות הללו. אם יש דברים צבאיים או של צנעת הפרט שיוציאו משם".

ראש הממשלה נשאל על דבריו ח"כ משה (בוגי) יעלון, שאמר כי "אפשר רק להניח למי יש אינטרס להציף את ההקלטות הישנות האלה" תוך שהוא מייחס את הנאמר לנתניהו בעצמו. רה"מ השיב: "ממש. זו בדיחה. אני 'מפעיל' את רביב דרוקר ואת ברוכי קרא, נו באמת. מקסימום – אני יכול לדבר בערוץ 20".

נתניהו התייחס לנגיף 'הקורונה' והחשש כי הנגיף יגיע גם לישראל ואמר: "ערוכים יותר טוב מכל מדינה אחרת בנושא הקורונה. עד עכשיו הצלחנו למנוע את כניסת הנגיף לארץ, ונמשיך ככל הניתן ע"י סגירה הרמטית של הכניסות והיציאות מהארץ". על ספינת 'הקורונה' העוגנת בסמוך לחופי יפן אמר כי, "היה צריך לפזר את החולים על הספינה הזו כמה שיותר מהר, אבל זה לא בסמכותנו".

ראש הממשלה סירב להתחייב שישראל לא תלך לבחירות רביעיות ואמר: "אם מצביעי הליכוד ידברו עם 300 אלף הליכודניקים שנשארו בבית לא יהיו בחירות נוספות". על המצב הביטחוני בדרום אמר נתניהו: "לא יודע אם תהיה הסדרה בעזה, אבל אם תהיה הסדרה – השבת הבנים תהיה חלק בלתי נפרד ממנה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טול קורה מבין עיניך

לגבי אשכנזי יש הקלטות המפלילות את היועמ"ש מנדלבליט,והם איימו עליו,שאם לא ייתן להם את נתניהו הם יחשפו את ההקלטות,ולכן מנדלבליט בכל החלטה יןצא נגד נתניהו, מושחתים, שיתפרבמו ההקלטות ונראה מה הם מסטירים,מתייפיפים שאין בהם רבב,והם עצמם קומוניסטים לןקחים את השלטןן,הלו זה לא גולני פה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו