מחאה על דברי גנץ נגד הראשל"צ: "תחרות הסתה פרועה מול ליברמן"

ליצמן מגיב למתקפה המחוצפת של יו"ר כחול לבן נגד מרן הגר"י יוסף: "התנהגותך זו, מחייבת אותנו לדבוק בעמדתנו לתמוך אך ורק בהקמת ממשלת ימין". גפני: "כשמתחילים לצוץ פרשות שחיתות שקשורות אליו בוחר גנץ בתחרות פרועה מול ליברמן"

יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן מגיב למתקפה המחוצפת של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נגד הרב הראשי לישראל מרן הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א: "בני גנץ שכשל בתפקידו בחברת המימד החמישי שפשטה רגל, כשל בניסיונותיו להקמת קואליציה, זיגזג בעמדותיו לגבי החרדים, חוזר היום שוב על טעויותיו להשתמש בהסתה וניגוח כלפי הציבור החרדי ומסורת ישראל, ככלי פוליטי קל וזמין".

"מר בני גנץ, החרדים אינם שק החבטות שלך ואינם אמורים לשמש קרבנות בתחרות הפרועה בינך לליברמן, על קולות ומנדטים. רק לפני כמה חודשים התחרטת על השימוש הציני והבזוי בציבור החרדי ומסורת ישראל בקמפיין הבחירות, והנה שוב חזרת לשקרים ולהכפשות, להסתה ולשנאה, בהכרזות נגד השבת ונגד מרן הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א, דברים אותם אני מגנה ומוחה נגדם בכל תוקף".

ליצמן מגיב למתקפה של גנץ על אופן ניהלו את משרד הבריאות ואומר כי, "לעומתו, הצעדנו את מערכת הבריאות בישראל לאחד מהמערכות המובילות בעולם, הובלנו בהצלחה רפורמות ענק למען כלל האוכלוסיות והמגזרים, קידמנו את הפריפריה והגדלנו דרמטית את סל התרופות, מה שלא עשו לפיד וגרמן. ועוד היד נטויה, לקדם, לייעל ולשפר את שירותי הבריאות למען אזרחי ישראל".

"בניגוד לשקריו של גנץ, הצלחנו להוריד בכמות הזיהומים בבתי החולים, והתחלנו במהלך הקמת 2 בתי חולים חדשים בנגב ובצפון – מהלך שגנץ אינו בוש להעתיק ולהתרברב עימו כגימיק בחירות", מוסיף ליצמן ומסכם: "התנהגותך זו, מחייבת אותנו לדבוק בעמדתנו לתמוך אך ורק בהקמת ממשלת ימין, כדי שנוכל לשמור על הציביון היהודי של המדינה, למנוע פגיעה במסורת ישראל ובסטטוס קוו, ולהגן על קדשי ישראל וזכויות הציבור החרדי".

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אמר כי, "בני גנץ הוא המועמד הכושל ביותר לראשות הממשלה, אי אפשר להבין ממנו מה הוא אומר. וראו זה פלא, כשמתחילים לצוץ פרשות שחיתות שקשורות אליו ואל מפלגתו, בוחר גנץ בתחרות פרועה מול ליברמן להשתמש ביהדות החרדית ובמסורת ישראל כתרנגול הכפרות שלו בהתקפה חסרת שחר נגד הציבור החרדי ונגד שר הבריאות הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל מאז הקמתה".

ח"כ יעקב טסלר על דברי בני גנץ נגד הרה"ר: "גנץ שרק לפני כשבוע דיבר על כבוד להיהדות ולערכים לאחר קמפיין אנטי חרדי שניהל בבחירות הקודמות, והנה שוב נסחף אחרי לפיד והתחיל לדבר כאחרון המסיתים, זה התחיל באשמת ליצמן בשקרים, בעד שבירת הסטטוס קוו בשבת, וכעת נגד רבנים. בני גנץ לקח צד ברור בין הרוב השפוי במדינה המואס בהסתה ובשיסוע לבין אלו שזולת הסתה פרועה והשתלחות במגזר החרדי אין להם מה להציע לאזרחים. מנהיג אתה בוודאי לא".

גנץ נשא הערב נאום לדוברי רוסית בגני התערוכה ובחוצפתו השתלח בקודשי ישראל ובמרן הראש"לצ הגר"י יוסף: "לא באמת אכפת לו מהיהדות שלכם, או מיהדות בכלל", אמר גנץ. בנאום הבטיח למחוק את הסטטוס קוו בנושאי דת והבטיח להעביר את חוק ברית הזוגיות להרוס את מערך הגיור בישראל. בנוסף תקף את שר הבריאות ואמר כי "כשל בתפקידו ולכן אנחנו ניקח את זה אלינו".

"שמענו לאחרונה שיש כאלה שמעיזים לקרוא לכם "גויים"", אמר מי שטען כי אין לו דבר נגד החרדים והדת. "מי שאומר זאת הוא אדם שלא באמת אכפת לו מהיהדות שלכם, או מיהדות בכלל". בני גנץ המשיך להשתלח ברבני ישראל העומדים על שמירת חומות היהדות: "הם מנסים לערער על הישראליות שלכם. לא עוד. אתם לא צריכים אישור מאף אחד על הישראליות שלכם".

"הגיעו לכאן המהנדסים הטובים ביותר, אנשי החינוך המובילים. כן, גם החיילים והלוחמים הנאמנים, ששילמו במקרים רבים בדם עבור החברה הישראלית", הוסיף גנץ. "אבל יש מי שמרשה לעצמו לזלזל, לנסות לדחוק אתכם החוצה, לייאש אתכם. משום שלא המדינה מעניינת אותם, אלא הפוליטיקה הקטנה. אני מתחייב בפניכם, בשמי ובשם חבריי, שאצלנו זה לא יקרה. ההסתה, הפילוג והזלזול ייפסקו. זה לא נתון לשום דיל פוליטי, לאף משא ומתן. זוהי תפיסת עולם בסיסית שעליה לא אני אוותר ולא אף אחד מחבריי בכחול לבן יוותר".

יו"ר כחול לבן הכריז שכראש ממשלה יעביר את חוק ברית הזוגיות: "במהלך שירותי הצבאי פגשתי אלפי ישראלים יוצאי מדינות ברית המועצות ונחשפתי לבעיות הייחודיות שלהם", סיפר גנץ והוסיף: "לא פעם גיליתי שחייל שלי לא יכול להתחתן כרצונו, בשל שרירות לב ואטימות של הממסד".

גנץ תקף את הרבנות הראשית: "מאות אלפי ישראלים דוברי רוסית הם אזרחים שיהדותם לא מוכרת על ידי הרבנות, ולמרות שהם שווים בחובות שאנחנו דורשים מהם, הם לא מקבלים זכויות שוות. אנחנו עדים לאין ספור מקרים של יחס מפלה, של חקירות משפילות ומבדקי יהדות מעליבים. אני מתכוון לשים קץ לתופעה הזו".

"כראש ממשלה אעביר חוק את ברית הזוגיות, כדי שכל אחד יוכל לחיות בזוגיות ולקבל זכויות שוות ללא תלות בממסד הרבני. עבור אלו המבקשים להשלים את תהליך הגיור, אני מתכוון לאפשר לבצע זאת אצל כל רב עיר ולדאוג שהתהליך יהיה פתוח ומקבל".

"בכלל, אצלי הרשויות המקומיות שמכירות את הצרכים, יקבלו כוח רב יותר ויוכלו לקבל החלטות לגבי הפעלת תחבורה בשבת, פתיחת שטחי מסחר, בוודאי באזורים שאינם נועדו למגורים".

"ראינו רק לפני שבוע משגיח הכשרות, ששכח שדרך ארץ קדמה לתורה, והתעמר בעובד ברשת סופרמרקטים, משום שהחליט שהוא לא מספיק יהודי עבורו. לא מספיק ישראלי עבורו. יש לזה רק מילה אחת: בושה. פשוט בושה. ישראל היא מדינה יהודית אבל היא איננה מדינה דתית".

גנץ אף תקף את יו"ר יהדות התורה: "אני מסתכל לכל אחת ואחד מכם בעיניים ומבטיח – אם וכאשר ננצח בבחירות, ואנחנו ננצח, נשאיר את משרד הבריאות בידינו. לצערי הרב- יעקב ליצמן הוא שר בריאות שכשל בתפקידו ולכן אנחנו ניקח את זה אלינו".

לסיום אמר: "בעוד אחד עשר ימים נלך לבחירות, בפעם השלישית בתוך פחות משנה. זהו מצב בלתי נסבל. מדינת ישראל תקועה, הגירעון גדל, והערכים הליברליים והממלכתיים של כולנו נמצאים תחת מתקפה. אני מכיר ומוקיר את תרומתכם האדירה למדינת ישראל, ולמשק הישראלי. אני מכיר היטב את היופי והעוצמה שהבאתם איתכם, את ההצלחה האדירה בהשתלבות בחברה הישראלית וכן, גם את האתגרים שלפניכם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
16 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם אני מצטרף למחאה על חילול השם והשבת ועל ביזוי כבוד התורה ולומדיה- בדגש על מרן הראשל"צ.

לוקח על עצמי להתפלל כל יום בלי נדר להתפלל שיפול בלגנץ וחבורתו ודוברמן .לדעתי שניהם גויים שילכו לגרמניה ורוסיה שם מקומם!!!

גנץ הפסיכופט צריך אשפוז בכפיה לא להאמין שהוא היה רמטכ"ל כזה עילג וטיפש מה שלפיד אומר לו להגיד הוא אומר רק שלא יגיד לו לקפוץ מהגג

איכס צריך להקיא אותו,גילה את הפרצוף המכוער שלו,אם עד היום היו חרדים שדמיינן שגנץ טוב ,אז ראו זו אשליה

חמור . נו מה עדיף? חמור כזה או ביבי איפה הכופרים בתורת משה והרששעים המסיתים נגד רבנים? בני ישראל עושים מה שהרבנים אומרים

בוודאי צריך למחות נגד ההסתה הפרועה של גנץ שכל קיומו זה רק על שנאה והסתה פרועה על כל מה שזז, אבל חבל שהרב ליצמן שפועלתו רבות למען הכלל התעורר להגיב נגד גנץ זה מהרגע שגנץ הודיע שהוא לא ימנה אותו לשר הבריאות

בוודאי צריך למחות נגד ההסתה הפרועה של גנץ שכל קיומו זה רק על שנאה והסתה פרועה על כל מה שזז, אבל חבל שהרב ליצמן שפועלתו רבות למען הכלל התעורר להגיב נגד גנץ זה מהרגע שגנץ הודיע שהוא לא ימנה אותו לשר הבריאות

לך הבייתה נוולה שונא יהדות ותורה ה' ישלם לך על זה שדיברת על גדולי דור תתבייש לך גנץ אתה פשוט אדם מטונף

עם כל הכבוד לך אריה דרעי ולכלל הספרדים!!!!!
נכון שלפעמים טוב לשתוק, אבל כזזה מגיע לכבוד ה' ותורתו ובפרט כשמדובר על גדול דור שלכם ושל כולנו, איל אתם שותקים אפילו לרגע?!?!?!
בושה!!! אפילו דגל ואגודה מוחים ויוצאים בכרוזי מחאה!!
*איפה אתם*?!?!?!
מובא בספרים שמי שלא מוחה על כבוד התורה מצטרף לעונש כמי שביזה!
בל תשכחו שמדובר ברב ראשי *ספרדי*!!!!
קומו עורו עמדו ומיחו!!!!!!!

רשע

גפני ראה לנכון למחות על כבוד ליצמן ולא על כבוד הרב?

רשע מרושע פער את פיו נגד גדולי ישראל עפר לפיו המלוכלך

גנץ הרבה יותר קרוב למסורת מליברמן. הוא מלכלך את הפה עכשיו, בעצת יועציו.

ביבי הרשע פער את פיו לפני כמה שבועות נגד הראשל"צ ( על מה שהרב אמר על הרוסים הגויים בישראל)
ולא שמענו אף ציוץ מחברי הכנסת החרדים וודאי שלא מכל הביביסטים ההזויים שמגיבים כאן דרך קבע,
אז תספרו לנו שאכפת לכם מכבוד התורה.

לכבוד השכנזי חסידי גאה
זה שהאתר לא מעלה את התגובות של מפלגת שס זה לא אומר שהם לא מגיבים

תודה רבה לדי לצביעות.
אמת לאמיתה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו