Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו: "גנץ הוא ביבי בעלי אקספרס – הוא פשוט חיקוי עלוב" • צפו

ראש הממשלה הודיע כי הוא מקדם בנייה בשטח שבין ירושלים למעלה אדומים: "אנחנו בונים את ירושלים ואת פאתי ירושלים. נתתי הנחייה מיידית, אישור להפקדה בנייה של 3500 יחידות דיור בE1". עוד תקף את גנץ: "היועצים הקרובים שלו השוו את טראמפ להיטלר"


נתניהו: "גנץ זה כמו ביבי בעלי אקספרס". צילום: יהודה גרובייס

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שלישי) כי הוא מקדם בנייה בשטח E1, שבין ירושלים למעלה אדומים: "אנחנו בונים את ירושלים ואת פאתי ירושלים. נתתי הנחייה מיידית, אישור להפקדה בנייה של 3500 יחידות דיור בE1.", אמר נתניהו בכנס ב'שבע' בירושלים. ב'וואלה' דווח כי מדובר באחד מהשטחים הרגישים ביותר מבחינה בינלאומית, שההודעה על הבנייה בו צפויה לגרור גינויים ממדינות אירופה.

נתניהו פנה אל מצביעי הימין ש"מטיפים" לו לדבריו, ויצא נגד הקביעה הזו. "מדהים אותי לשמוע מחבריי מתיישבי יהודה ושומרון שבאים ומטיפים לי, שבלמתי בגופי את הנסיגה והעקירה", אמר. "אני מדבר אל הקיר. אין אדם שבלם נסיגה יותר ממני". עוד סיפר איך דחף לבנייה בירושלים בעבר ובהווה: "הקמתי את הר חומה והיום חיים שם 38 אלף משפחות, ואתמול הוספנו עוד 10 אלף יחידות דיור. יהיו שם 50 אלף יחידות דיור".

נתניהו תקף בחריפות בנאומו את יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ואת חברי מפלגתו ואמר כי "גנץ הוא פשוט חיקוי עלוב. גנץ זה ביבי בעלי אקספרס. פתאום כולם נהיו ימניים שם, פתאום לא מתנגדים להליכה שלי לקונגרס, פתאום לא מתנגדים ליציאה מתוכנית הגרעין, הם אלה שהתנגדו להקים גדר ביטחון בגבול סיני". הוא המשיך ותקף את סביבתו של יו"ר כחול לבן: "היועצים הקרובים של גנץ השוו את טראמפ להיטלר".

נתניהו פנה למשתתפים בכנס של העיתון הדתי לאומי ואמר כי "אם יש מישהו שמתכוון להצביע לעוצמה יהודית אני מבקש ממנו לא לבזבז את הקול. אנחנו קרובים מאוד לניצחון ו61. אם שוב נאבד 2 מנדטים לאיבוד זאת תהיה בכייה לדורות. אני מבין את התסכול שבן גביר לא ב״ימינה״ אבל אסור לבזבז את הקול ובכך להביא לממשלת שמאל שתלויה ברשימה המשותפת".

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נאם מוקדם יותר בכנס ותקת את ראש הממשלה: "בכנסת ה-22, זו שמתפזרת שוב, הגשתי הצעת חוק לקציבת כהונת ראש ממשלה. 8 שנים או שתי קדנציות- ומספיק. נתניהו לעומת זאת נמצא בתפקידו כבר 11 שנים ברצף. זה משחית כל אדם. ופתאום הוא שולף רפורמות ותוכניות ומתחייב להגשים אותן- מליגליזציה ועד סיפוח".

"אני אעשה לכם ספויילר. עכשיו הוא מתכוון להודיע שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו. שנשארו רק "כמה מהלכים היסטוריים" שהוא לא הספיק לטפל בהם ב-14 שנות שלטון. שיש 6 רפורמות שהוא צריך לעשות כדי לתקן את מה שהוא לא עשה. אני לא מאמין לו, ומציע גם לכם לנהוג כך. הוא רוצה רק דבר אחד- את "חוק ההימלטות" שיאפשר לו להימנע מהעמדה לדין בשוחד, מרמה והפרת אמונים", דברי גנץ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביב. ביבים.
במקום לענות לעם מה תכניותיו בעזה – ולמה הוא כושל פעם אחר פעם אחר פעם.
הוא לועג לנבחרי ציבור.
בושה וכלימה.

ביבי לצד כשרונותיו הרבים
הוא גם בזבוז אדיר לעולם התיאטרון

זה אינטלגנט??
ברברי, חסר תרבות וצלם אנוש.
חיה פראית בג'ונגל.

והיועץ שלך מה אמר??
כל החרדים עלוקות מוצצות דם וכסף!!

לדעתי ביבי עוד החמיא לו.
הוא אפילו לא חיקוי, הוא מריונטה שלא תדע להסתדר כראש ממשלה ואזרחי ישראל לא יהיו מרוצים מתפקודו

קשוט עצמך תחילה בני גנץ!

ביבי תיזהר אתה צריך לדעת שזה לא פשוט מה שאתה מדבר
אתה תיהיה בכל'ה בסוף אם תמשיך ככה
לא צריך לדבר דברים שלא מועילים
אתה רק תפסיד מזה גם מנדטים וגם אתה עושה לעצמך בעיות

אני חושב שההתהלות מוך עזה זה לא רק ביבי אשם, אלא מה עשו שם לפניו? ומישהו זוכר מי קיבל עליהם אחריות שהמצרים זרקו אותם? אי אפשר להרוג 2 מיליון אנשים, ואם תהרוג את כל החמאס לא יהיה שם מי שיקח שליטה על המקום ואנחנו נצטרך לדאוג להם… ואולי יש עוד דברים שאנו לא יודעים, הכי קל לדבר מאחרי המקלדת

סכנה כופרים . אנחנו רק שס ו- ג

איו על ביבי!

אין על ביבי!

אבל בקלפי רק בן גביר!

טוב שביבי אמר את זה
זה מגיע לגנץ!!!!
בבחירות כולם מצביעים ליכוד????????

טוב שביבי אמר את זה
זה מגיע לגנץ!!!!
בבחירות כולם מצביעים ליכוד????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו