ליצמן לחסידי חב"ד: "יהדות התורה הלכה ותלך רק עם הימין ונתניהו" • צפו

יו"ר יהדות התורה בקריאה לחסידי חב"ד: "אנחנו נאבקים יחד על זכות הקיום של הציבור החרדי בארץ יישראל. אני קורא לכם לחזק יחד את יהדות התורה ולהצביע ג' בקלפי. יחד נוכל לשמור על עולם התורה, על ארץ ישראל, ועל הצביון היהודי של המדינה"

יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן פרסם סרטון בו הוא פונה לחסידי חב"ד בקריאה שיצביעו עבור יהדות התורה: "זכיתי להיות זה שהגה וטבע את המשפט הידוע בשנת תשמ"ט "לא להחרמת עדה קדושה". חסידות חב"ד מייצגת את היהדות בגאון וביד רמה בכל העולם, שליחיו של כבוד קדושת מרן האדמו"ר מליובאוויטש פועלים בשמו לקדש שם שמים ולהגדיל תורה ולהאדירה".

"יש לי את הזכות לעמוד לימין חסידי חב"ד ולימין פעילותם הברוכה יום יום בארץ ישראל ובכל קצווי תבל. זכיתי אישית לבקר בקודש פנימה אצל הרבי וזכור לי פעם אחת ביקור יחד עם כ"ק מרן האדמו"ר מגור שליט"א, ביקור שלא אשכח לעולם", סיפר ליצמן. עוד התחייב שר הבריאות כי, "יהדות התורה הלכה ותלך רק עם הימין ועם ראש הממשלה נתניהו. אנחנו בתוך הבלוק והודענו שלא יהיה שום שינוי בזה".

לסיום אומר יו"ר יהדות התורה למצביעי חב"ד: "בוודאי ידוע לכולם קריאותו של הרבי מליובאוויטש להצביע בבחירות בעד הרשימה החרדית ביותר ושלא ילך לעיבוד אפילו קול אחד. אנחנו נאבקים יחד על זכות הקיום של הציבור החרדי בארץ יישראל. אני קורא לכם לחזק יחד את יהדות התורה ולהצביע ג' בקלפי. יחד נוכל לשמור על עולם התורה, על ארץ ישראל, ועל הצביון היהודי של המדינה".

כזכור, סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, "הנציג הנאמן של חב"ד בכנסת", חתם השבוע על "מכתב התחייבות" בו הוא מתחייב לשמור על 3 השלמויות שהיו כה חשובים לרבי. ח"כ פרוש ציין במסמך כי הוא "מחוייב לדברי הרבי לשלילה מוחלטת אפילו על דיבור של מו"מ על חלקי ארץ ישראל".

המכתב התקבל בסיפוק רב בקרב רבני ומשפיעי חב"ד הקוראים לתמוך ברשימת יהדות התורה שסימנה ג' שהיא "הרשימה החרדית ביותר" ללא כל ספק, ומציינים באופן אישי את סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש עומד לימין רבני חב"ד ורשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש בכל אשר יפנו אליו.

בחב"ד מציינים כי ח"כ פרוש והוא הנציג הנאמן המלווה את מוסדות חב"ד ועומד לימינם בכל עת, והמשמש אוזן קשבת ויד מושטת גם לצורכי הפרט של אנ"ש. "זו השעה להצביע ליהדות התורה כדי לתת לו את הכוח להוסיף ולעשות את כל מה שעשה עד כה ביתר שאת וביתר עוז", אומרים הרבנים והמשפיעים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפחות תתבייש בזה שהפכתם ממגיני הדת בישראל למגיני ביבי בישמעאל

יהדות התורה היחידה שעוזרת לחבד
לא כמו מ"מ ר"ע בקרית מלאכי שרוצה להיות ח"כ בשס ובגלל זה הוא תומך בשס כי זה יעזור לו
לא כמו יו"ר יד ביד שתומך בשס רק בגלל התקציבים שנותנים לו
רק ג' בקלפי לא שס ולא נץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו