בכחול לבן מעלים הילוך: קמפיין נגד העבודה-מרצ והשוואת נתניהו לארדואן

בכחול לבן יוצאים בקמפיין עם הטענה כי במקרה והליכוד יקבל מנדט יותר מהליכוד, נתניהו יוכל להרכיב ממשלה: "הצבעתם הורביץ קיבלתם את סמוטריץ - כחול לבן או ארדוא". העבודה-גשר-מרצ: "קמפיין יותר מים המלח". הורביץ: "מעיד על אובדן עשתונות"

בכחול לבן מעלים הילוך במאבק בתוך גוש השמאל ויוצאים בקמפיין ממוקד נגד העבודה-גשר-מרצ בטענה כי במקרה והליכוד יקבל מנדט אחד יותר מכחול לבן, נתניהו יוכל להרכיב ממשלה. בסרטונים נגד ראשי המפלגה פרץ, לוי-אבקסיס והורביץ, משווים בכחול לבן את ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא טורקיה ארדואן.

"הצבעתם הורביץ (ניצן הורביץ, יו"ר מרצ) קיבלתם את סמוטריץ, אין תחבורה בשבת. מנדט אחד יותר (לליכוד) והוא (נתניהו) יישאר. כחול לבן או ארדואן", נאמר בסרטון אחד. בסרטון אחר נאמר כי, "הצבעתם אורלי (לוי אבקסיס, יו"ר גשר) קיבלתם את מירי (רגב, שרת התרבות), כפיים". בסרטון נוסף נאמר: "הצבעתם לפרץ (עמיר פרץ, יו"ר העבודה) תקבלו פרץ (את רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי)".

מהעבודה-גשר-מרצ נמסר בתגובה לקמפיין כחול לבן: "הקמפיין של כחול לבן נמוך יותר מים המלח. למצביעי מחנה השינוי יש רק פתק אחד: א.מ.ת. עצוב מאוד שגנץ בוחר בקמפיין שלילי בסגנון נתניהו. העבודה גשר מרצ לא תיגרר לקמפיין המביך הזה בתוך הגוש. אנחנו מביאים את בשורת התקווה. אנחנו מחנה השינוי באמת. אתם תתביישו".

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ אמר בתגובה לקמפיין כחול לבן: "הקמפיין של כחול לבן מביך ועלוב, ומעיד על אובדן עשתונות. מישהו שם ירד מהפסים. עצוב מאוד שגנץ בוחר בקמפיין בסגנון ביבי. העבודה-גשר-מרצ לא תרד לרמה הזו ולא תיגרר לקמפיין המביך הזה בתוך הגוש. עכשיו ברור יותר מתמיד: לכל מי שרוצה שינוי יש רק פתק אחד – א.מ.ת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחח חזק

באמת הוא כמו ארדואן מאיים ולא עושה כלום בסוף

פתטי ומגוחך. צפוי מידי.

מלחמה מלחמה כחול לבן ומרץ ילכו כפרה

ג ד ו ל פשוט גדול סוף סוץ יודעים שגנץ נגד הדת

זה עלובים הצבועים האלה בכחול ולבן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו