Yonatan Sindel/Flash90

גנץ על האפשרות להקמת ממשלה בהימענות המשותפת: "תרחיש אפשרי"

יו"ר כחול לבן לא פוסל הקמת ממשלת מיעוט בתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת: "זה אחד מהתרחישים התיאורטיים". על הקלטת בכר: "נשמעת לי לא אותנטית ומעובדת" והאשים את נתניהו: "ראש חבורת נוכלים שעושה מהלכים מהסוג הזה"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ לא פוסל את האפשרות של הקמת ממשלת מיעוט, עם תמיכה של ישראל ביתנו והרשימה המשותפת מבחוץ: "זה תרחיש אפשרי, זה אחד מהתרחישים התיאורטיים – המאוד תיאורטיים, כי אנחנו אמרנו שלא נלך עם הרשימה המשותפת ולא נישען עליה", אמר גנץ בראיון ל'כאן חדשות'. לדבריו, "אין לנו שום סיכום עם אף אחד. בוודאי שאנחנו רוצים להיות בקואליציה ביחד עם מפלגת העבודה".

על טענות הליכוד כי הוא נתון לסחיטה הגיב גנץ בראיון ל'חדשות 12' ואמר כי "אין שום דבר על הטלפון שלי שיכול לסחוט אותי – לא אישי ולא ביטחוני ולא כלום. אין שם כלום ושום דבר". בנוסף, התייחס לפרשת המימד החמישי שצפה מחדש: "אני מכיר את דוח מבקר המדינה על המימד החמישי שקבע שאין שום דבר פלילי. החקירה נפתחת בעת הזו בגלל שאני לא חשוד. ידעתי שאנחנו בקשר עם לקוחות ומעולם לא מסרנו מידע שהוא לא נכון".

כשנשאל על האופציה שיפנה את ראשות המפלגה, במידה ולא יצליח להקים ממשלה גם לאחר סיבוב הבחירות השלישי: "הקמתי את כחול לבן עם יאיר ובוגי, אני מוביל את כחול לבן ואמשיך להוביל. זה לא נכון שהיו חילוקי דעות לגבי ישיבה עם ביבי, אני מוכן לכל שקף או הקלטה. אנחנו לא מסכימים כל הזמן אבל יושבים ומדברים, אנחנו לא מפלגת מונוליט או דוצ'ה. אני משתף ומקבלים החלטות".

בריאיון ל'חדשות 13' התייחס גנץ בין היתר להקלטת יועצו האסטרטגי לשעבר, ישראל בכר, שדיבר בגנותו וטען כי "אין לו אומץ לתקוף באיראן". לדברי גנץ, "הסיפור בושל – משכו את בכר בלשונו. ההקלטה נשמעת לי לא אותנטית ומעובדת. אני כרגע נשאר ממוקד לנצח בבחירות – נחקור בהמשך ונטפל במי שצריך אחר כך". גנץ גם הסביר כי לדעתו ניצלו חולשה של בכר, ולכן אמר את הדברים: "חבל שהוא נפל לשם", אמר.

יו"ר כחול לבן אף האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו במעשה, ואמר כי "כך מתנהלת מאפיה. ראש הממשלה צריך להתנהג כמנהיג מדינה ולא כראש חבורת נוכלים שעושה מהלכים מהסוג הזה". כמו כן, גנץ הביע תמיכה בחברת הכנסת עומר ינקלביץ', שצוטטה על ידי אדם אחר קוראת לו בשמות גנאי, והסביר כי "היא הכחישה – אני מתקדם".

על האמירה לפיה לא ישבו עם ה"רשימה המשותפת" ולא ייתמכו בה מבחוץ אמר כי "אזרחי ישראל אזרחים שווים לכל דבר ועניין, ואנחנו רוצים לפעול למען הפשיעה וסוגיית התכנון והבניה. אנחנו חלוקים לחלוטין בהיבט האידאולוגי, במה שקשור למהותה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, על הפן המדיני שנובע מצרכי הביטחון, ועל זה שהם לא מגנים מספיק את פעילות הטרור".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שאפו!

בהימנעות* (בכותרת)

שיסביר גם איך ולא רק יזרוק תרחישים מטופשים ומגולמנים

גנץ חסר עמוד שידרה …
אולי פעם אחת לפחות תהיה יציב ולא תסתור את עצמך על כל נושא או דיון .
עד עכשיו חשבתי שאתה אדם טוב רק לא מספיק חכם…
אבל בשבוע האחרון ההתבטאויות שלך מעוררות סלידה .
לכל הפחות תשתמש במילים יותר מתונות …

גם ככה יש צרות בעולם. רק חסר לנו הגנץ הכסיל הזה שנפל לנו מהגיהנום ועלול להחריב את העתיד של עם ישראל.

תפסיקו להיות כאלה גזעניים !!!!
בכל העולם היהודים מסתדרים עם הגויים ורק כאן כל היום רבים.

עכשיו באמת איך תתקוף באיראן???
הרשימה המשותפת לא תתמוך בך אם לא תתחייב לא לתקוף באיראן ובעזה…

מיום ליום מתגלה יותר שהאדם הזה באמת מסוכן למדינה כמו שהיועץ שלו אמר, כולנו צריכים להחלץ חושים לטובת מפלגות הימין ולהציל את המדינה והעם

נתניהו נוכל? שלוש מערכות בחירות אתם רק מטנפים עליו, על החרדים ועל כל מה שקשור לימין ומתנשאים על כל מה שזז. ה' שילם לכם כגמולכם שנחשף שאפילו הקרובים לגנץ לא מאמינים בו ובכוחו, הכל בלוף.

גנץ אם תאיים על איראן הרשימה המשותפת לא תתמוך בך ואם לא תאיים על איראן ליברמן לא יתמוך בך לך הבייתה חית אדם??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו