יואל רזבוזוב. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הח"כית חשפה: "הציעו לי את השרה לענייני גמלאים או את משרד הרווחה"

ח"כ מירב כהן פרסמה כי קיבלה הצעה מהליכוד לערוק בתמורה למינוי לשרה לענייני גמלאים או לתיק הרווחה: "גם אני לא רוצה בחירות רביעיות, אבל זו ממש ממש לא הדרך". ח"כ יואל רזבוזוב: "גם אלי פנו מהליכוד - אין סיכוי שמישהו מכחול לבן יערוק לליכוד"

חברת הכנסת מירב כהן מ'כחול לבן' טענה היום בחשבון הטוויטר שלה כי קיבלה הצעה מהליכוד לערוק ממפלגתה, בתמורה למינוי לשרה לענייני גמלאים או לתיק הרווחה בכנסת ה-23: "פנו אליי מהליכוד והציעו לי לערוק", אמרה כהן. "הם כמובן יודעים שאני מקדמת את נושא האוכלוסיה המבוגרת וההגנה על הקשישים, אז הם ידעו היטב להציע לי להיות השרה לענייני גמלאים, או אולי אפילו לקבל את משרד הרווחה. יש לי הערכה וכבוד לכל הקולגות שלי מכל סיעות המשכן, אבל חברים זו ממש לא הדרך".

כהן שמיהרה לסרב להצעה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה סרטון בה היא גם הסבירה מדוע: "אני בזה לתופעה של עריקים פוליטיים, בעיני זה מהלך ציני ופופוליסטי שכל מטרתו להשיג ג'וב, ואלו בדיוק הדברים שגורמים לציבור לאבד את האמון בפוליטיקאים שלו. עריקים פוליטיים הם כמו כלים חד-פעמיים. משתמשים בהם ואז זורקים לפח. ותאמינו, זה לא מתכלה. זה כתם שנשאר לדיראון עולם".

לדברי כהן, "אני מאוד מאוד מאמינה בקבוצה שאני משתייכת אליה, אני מאוד מאמינה בשותפות ובנאמנות. כמובן שגם אני לא רוצה בחירות רביעיות, ואני מאחלת לנו יציבות. יש ים של חוקים חשובים שאנחנו רוצים לקדם מחר בבוקר, אבל זו ממש ממש לא הדרך. חבל על שיחת הטלפון הבאה, אל תשקיעו בי את הזמן שלכם כי לא יצא לכם מזה שום דבר".

גם ח"כ יואל רזבוזוב מ'יש עתיד' פרסם בטוויטר כי קיבל הצעה להצטרף לקואליציה: "גם אלי פנו מהליכוד. אומר זאת כך, יש יותר סיכויים שנתניהו ימוטט את שלטון החמאס מאשר שמישהו מכחול לבן יערוק לליכוד". ב'וואלה' דווח כי בכחול לבן הוציאו היום הנחיה לחכים לפרסם מיידית ולחשוף כל ניסיון של הליכוד לפנות אליהם ולגייס אותם. בהמשך לכך ח"כ מירב כהן ויואל רזבוזוב פרסמו את הציוצים האלה בטוויטר.

אתמול הכחישו חברי הכנסת יועז הנדל, צביקה האוזר ועומר ינקלביץ' את השמועות בדבר הצטרפותם לגוש הימין. הח"כים הנדל והאוזר ממפלגת תל"ם צייצו כי לא קיבלו פנייה מהליכוד. "לכבוד רב סרן שמועתי, באשר הוא שם. לא פנו אלינו. לא יפנו אלינו. הם יודעים למה". גם ינקלביץ' צייצה: "הכול שמועות, לא יקרה".

אמש דווח ב'כאן חדשות' כי בסביבתו של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אומרים כי הוא פוסל בשיחות סגורות אפשרות לממשלת אחדות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. עם זאת, אמש סירב בצאתו מישיבת הסיעה להשיב לשאלות הכתבים במקום האם ינסה לקדם ממשלת אחדות או יסכים לשבת עם נתניהו. מספר 2 בכחול לבן, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, היה ברור יותר וחד משמית: "לא נשב תחת נתניהו, וגם לא אף אחד מהרשימה".

עוד דווח כי בתוך כחול לבן נשמעים קולות אחרים שדווקא קוראים לאחדות עם נתניהו. על פי הדיווח של זאב קם, חברי כנסת במפלגה, בעיקר מחוסן לישראל בראשות גנץ וח"כים ממפלגת תל"ם בראשי משה יעלון, מעבירים בשעות האחרונות מסרים ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ בבקשה שיפתח במו"מ עם הליכוד: "איננו רוצים להיגרר לבחירות רביעיות, אפילו במחיר שבו ראש הממשלה נתניהו יהיה ראשון ברוטציה". על פי דיווח של מיכאל שמש, לאור תוצאות הבחירות בליכוד אומרים לא תהיה הצעה לרוטציה לגנץ.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר אתמול בתום ישיבת הסיעה של כחול לבן כי ,"סיימנו עכשיו ישיבה של כל כחול לבן, כל חברי הכנסת חוץ ממי שבמילואים, הייתה ישיבה חשובה, עשינו סיכום ראשוני של הבחירות. כרגע אנחנו ממתינים כמובן לתוצאות האמת. מה שאני יכול לומר לכם, שאנחנו נעשה כל מה שהתוצאות והחוק מאפשר לנו בכדי להחליף את השלטון, יש לנו עוד 24 שעות".

על פי דיווחים ב'ויינט' ו'וואלה', גנץ אמר לחברי הכנסת בחלק הסגור של הישיבה: "אני לא אשב בממשלה תחת אדם שיש נגדו כתב אישום", אך כאמור, מול המצלמות הערב סירב לפסול את האפשרות שיישב תחת נתניהו. לפיד אמר כי, "ביבי כהרגלו מיהר עם הכרזת הניצחון. אין לו ממשלה עדיין. אנחנו נצטרך לראות מה אנחנו עושים, והחלטות אנחנו עושים ביחד".

כזכור, מפרסום 99% מקולות הבוחרים עולה כי הליכוד עומד נכון לעכשיו על 36 מנדטים, כחול לבן עולה ל-33 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס יורדת בחזרה ל-9, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין חרדים יש כרגע 58מנדטים.

בוועדת הבחירות עדכנו מוקדם יותר כי הם מקווים כי לפרסם עוד הערב את תוצאות האמת, וזאת אחרי שיזינו את התוצאות של קלפיות ה'קורונה' והמעטפות הכפולות וקולות החיילים, מנכ"לית וועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס אמרה הבוקר כי התוצאות יגיעו לקראת השעה 20:00, והיא חושבת שגוש הימין יקבל בין 59/60 מנדטים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נו כמו אז גם היום אנו רחוקים מלגרד ממשלה צרה בטח לא אחדות בטח ובטח לא רחבה נציגי הציבור שנקראים לערוק ומסרבים הדעה באשר לעריקה הפוכה מהשניה לא לערוק שותפות לבחירות נוספות עריקה תקדם שליחות ציבורית תלוי בכם חברי כנסת וחבל שנכון לעכשיו אחד לא גילה אחריות על מצב ביניים זה שיוביל ככל הנראה לסיבוב נוסף

שקרנית. אי אפשר למנות אותה לשרה רק אם היא תפרוש עם עוד 10 איש חוץ ממנה בכדי שהפיצול יוכר ע"י ועדת הכנסת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו