נתניהו נגד גנץ וליברמן: "לארדואן יש מה ללמוד מהם – באיראן לא נוהגים כך"

ראש הממשלה מהגיב לתוצאות הבחירות ויוזמת החקיקה נגדו: "הליכוד והימין ניצחו את הבחירות בנוקאווט. גנץ שנכשל בקלפי מנסה עכשיו יחד עם ליברמן לגנוב את החלטת המוני אזרחים בישראל שהעניקו לליכוד בראשותי ניצחון מוחץ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (חמישי) לתוצאות הבחירות ויוזמת החקיקה נגדו ואומר כי, "הליכוד והימין ניצחו את הבחירות בנוקאווט. גנץ שנכשל בקלפי מנסה עכשיו יחד עם ליברמן לגנוב את החלטת המוני אזרחים בישראל שהעניקו לליכוד בראשותי ניצחון מוחץ. לארדואן יש הרבה מה ללמוד מהם. אפילו באיראן לא נוהגים כך, שם פוסלים מועמדים לפני הבחירות, לא אחרי הבחירות. והרי המוני אזרחים ידעו היטב מהם האשמות הסרק נגדי ובכל זאת הם נתנו לי את המנדט, מנדט מחוזק ומחודש".

"הנה מה שגנץ וליברמן הבטיחו לפני הבחירות", הוסיף ראש הממשלה, "ליברמן הכריז: ״אני לא אתמוך בחוק שימנע מח״כ שיש נגדו כתב אישום להקים ממשלה. אנחנו נגד חוקים פרסונליים״. גנץ הכריז 24 שעות לפני הבחירות: ״לא נשב עם הרשימה המשותפת ולא נישען עליהם מבחוץ״. על מי אתם עובדים? אנחנו מיליוני אזרחים בישראל לא ניתן לכם לגנוב את הבחירות".

וועדת הבחירות פרסמה מוקדם יותר את תוצאות הבחירות לאחר ספירת 100% מקולות הבוחרים, מהן עולה כי הליכוד עומד על 36 מנדטים, כחול לבן על 33 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס 9, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין-חרדים יש 58 מנדטים בלבד, לעומת 62 לגוש "רק לא ביבי" הכולל את ישראל ביתנו והרשימה המשותפת. הנתונים הם לאחר חישוב הסכמי העודפים.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר בעקבות סיום ספירת הקולות: "אני מודה בשמי ובשם כל אזרחי ישראל לעובדי ועדת הבחירות ובראשם יו"ר הוועדה, השופט ניל הנדל, ומנהלת הוועדה, הגב' אורלי עדס על עבודתם הקשה והמסורה במהלך הבחירות לכנסת ה-23. הם וכלל עובדי ועדת הבחירות, פעלו במסירות ומצאו פתרונות לכל אתגר, לרבות ספירת מעטפות של אזרחים הנמצאים בבידוד מחשש להידבקות בווירוס הקורונה. במדינה דמוקרטית, יש לכבד את תוצאות הבחירות והכרעת הבוחר. ולא פחות מכך את עבודת הוועדה הממלכתית האמונה עליהן".

כזכור, הבוקר הודיעו בישראל ביתנו כי "בישיבת הסיעה שהסתיימה כעת הוחלט לפעול לקידום שני חוקים. הראשון חוק המגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות. השני חוק המונע מח"כ שעומד נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי
איזה יום חג!
עוד מעט נוכל להגיד לך
"באי ביבי".

ביבי השם והעם איתך הקבה לא יתן להם לצבועים האלה

גוש 'רק לא ביבי' מוכן להיות איראן, ומוכן ל72 סבבי בחירות אם בסוף הם יצליחו להפיל את ביבי.
ישראל לא מעניינת אותם,
והראיה הפשוטה, שהם מעדיפים מנהיג בינוני ומטה שלא יוביל את ישראל לשום מקום. רק יגרר ויגרר. לעומת מנהיג מוצלח שמקדם את המדינה.
בקיצור המערכה היא בין רק לא ביבי לבין מדינה מתפקדת.

השרים וחברי הכנסת לא צריכים להכנס לבידוד?
סתם שאלה.

ביבי, את נראה סחוטטט מעיפות העניים מדברות

גנץ כמו הילד הקטן בנדנדה בגינה, שכשמגיע תורו של החבר אומר, אבל תורי!! אבל אני רוצה!!! ומתחיל להתבכיין.
די!!
לך הביתה!!!

זה פשוט מדהים עד כמה שהשמאל קשה לו לראות איך ביבי והליכוד והימין מצליחים!
נוטף להם רוק שהם מדברים עליו, ישראל לפני הכל ממזמן זה כבר לא, זה גנץ לפני הכל!!!
אני רוצה לומר משהו יהיו בחירות בפעם הרביעית!

ביבי חולים עליך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו