Hadas Parush/FLASH90

גפני: "ליברמן כבר לא יהיה אף פעם גורם מרכזי בכל ממשלה עתידית"

יו"ר דגל התורה חוגג את תוצאות הבחירות: "גדלנו במהלך השנים האחרונות ב-65 אלף קולות". לדבריו, "אם וכאשר נלך לאופוזיציה, נאבק ונילחם". עוד העריך: "קואליציה של כחול לבן - ליברמן והרשימה המשותפת, אם תקום, תחזיק מעמד שבועיים ימים"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אומר בראיון ל'קול חי' כי, "קואליציה של כחול לבן – ליברמן והרשימה המשותפת, אם תקום, תחזיק מעמד שבועיים ימים. לא יותר". עוד הוסיף כי הוא "ממליץ לגנץ לעשות חשבון טוב מי ומי ההולכים, הסיפור מורכב ומסובך מידי, הוא עוד עלול למצוא את עצמו יום אחד עם הלשון בחוץ, כשמישהו מבין השותפים מהשותפות העלובה הזאת ינטוש אותו בתחילת הדרך".

על המתקפה ההדדית בין נתניהו לליברמן אמר כי, "להערכתי יש משהו בין שני האישים הללו, ביבי ואיווט, אנחנו לא יודעים מה זה, רה"מ נתניהו כנראה יודע והוא רמז על זה אתמול, זה חסר היגיון לחלוטין ולא היה דבר כזה מאז קום המדינה. ליברמן כבר לא יהיה אף פעם גורם מרכזי בכל ממשלה עתידית, כיוון שהוא איש חסר אחריות וכולם יודעים שהוא יכול לפרוש בכל רגע נתון, תלוי איך הוא קם בבוקר".

עוד הוסיף כי, "אני מאד שמח על תוצאות הבחירות אצלינו. 'יהדות התורה' גדלה במהלך השנים האחרונות ב-65 אלף קולות, ואנחנו כל הזמן במגמת עליה, גם בבחירות השבוע, מה עוד שראינו שהצטרפו אלינו ציבורים נוספים מהאוכלוסיה הישראלית, מה שלא היה בעבר. הפכנו להיות מפלגה שכבוד להצביע לה, לא רק חרדים, אלא גם ציבור מסורתי, דתיים ושאינם דתיים, מרכז ופריפריה. אני רגע אחד אחבוש את כובע הפרשן ואומר כך: יש ל'יהדות התורה' עליה מתמדת במספר הקולות, ואני שמח על כך מאוד".

עם זאת, גפני נערך לאפשרות שהמפלגות החרדיות ייאלצו לשבת באופוזיציה: "מוקדם עדיין לדבר על זה, ובכלל לא בטוח שאנחנו הולכים לשם, אבל אם וכאשר נלך לאופוזיציה זה עלול להיות 'חרב פיפיות', אנחנו נאבק ונילחם יום יום והוכחנו בקדנציה הקודמת שאנחנו יודעים לעשות את זה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמענו אותך
"שטיח של ביבי"

לא מר גפני, אתה חוזר לביתך ומתנתק מהשילטון. הגוש שלך הפסיד. אולי לא למדת ליבה אבל 62 גדול מ 58. מה לעשות שאנחנו קיימנו הצבעה דמוקרטית ולא מכרז בבית כנסת.

הסיבה היחידה שבכחול לבן כל כך רוצים להקים ממשלה עם הרשימה המשותפת זה בשביל לחוקק חוקים נגד הדת שיעברו בפה מלא במליאת הכנסת "ללא" התנגדות וללא אפשרות לחסימה.

אין להם כוונה להקים ממשלה אמיתית יחד עם הרשימה, שלצורך כך הם יצטרכו לחוקק חוקים עבורם אבל ממשלה כזאת תחזיק מעמד עד שכחול לבן וליברמן יסיימו עם החוקים אנטי דתיים שלהם ולאחר מכן הם יפרקו את הממשלה בטענה שהיא לא רלוונטית יותר ויגררו את העם לבחירות חוזרות.

העיקר להוקיא את הדת מהמדינה. אפילו הציונים שהקימו את המדינה והיו נוראיים, הם לא היו אנטישמיים כמו לפיד וליברמן.

מסתמן שליברמן יהיה מאוד. מרכזי בממשלה הבאה. אז ככה הוא סוגר עם גנץ רוטציה לרשות הממשלה. גנץ ראשון והוא שני. אבל בשנתיים האלה ותפרט תיק לליברמן והפעם זה יהיה עד הסוף! לכלא.

הוי גפני איש יקר
כבר לימדונו רבותינו
בפוליטיקה אין כזה דבר לעולם לא.
אבל הנה התרחיש שלי
ליברמן והמשותפת ממליצים על גנץ
תומכים בו מבחוץ
מעבירים חוק לפסילת ביבי
ואג'נדה אזרחית טהורה
הוה אומר שזו תהיה ממשלה קצובה
כחצי שנה
עד שליברמן יפיק את כל זממו
נישואין אזרחיים גיור רפורמי מתווה הכותל תחבורה ציבורית בשבת חוק גיוס ועוד
והערבים מעבירים שורה של חוקים אזרחיים שנוחים להם
ואז שוב רצים לבחירות מה דעתך???
שהקוזק הרוסי לא יעשה זאת???
יעשה ויעשה
האיבה שלו לביבי ולדת גדולה מהאיבה שלו לערבים
והוא יגבה מחיר מלא על תמיכה בגנץ יחד עם המשותפת
ה' ישמור ויציל
ויהפוך פור לפורנו

מתי כבר מר גפני ילך הביתה 30 שנה בפוליטיקה מספיק!

למבין
ברור לכולם מי אתה ומה הן כונותיך הטהורות

האמת שעם כל הצער והתקווה שדעתי תתבדה וגפני יצדק – נראה שהמצב אחרת וליברמן כאן כדי להישאר ולהוות גורם חזק משפיע ומזיק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו