יונתן סינדל / Flash90

ראש המוסד לשעבר: "צריך להגיע לממשלת אחדות כשנתניהו ראשון ברוטציה"

ראש המוסד לשעבר דני יתום יצא הבוקר בקריאה להקמת ממשלת אחדות, תוך שהוא לא פוסל את האפשרות שנתניהו יקבל ראשון ברוטציה, יתום אמר כי דעתו נגד חקיקה פרסונלית ויש להקים בדחיפות ממשלה ולהתחיל לטפל בבעיות הלאומיות של מדינת ישראל

ראש המוסד לשעבר וח"כ מפלגת העבודה בעבר דני יתום, קורא הבוקר (שני) לממשלת אחדות כאשר אינו פוסל כי נתניהו יכהן ראשון ברוטציה. יתום חושף כי סירב לחתום על מכתב המטכליסטים ולהשתתף בסרטון בכירי מערכת הבטחון כנגד נתניהו. הוא מסתייג מהניסיון לחקיקת חוק פרסונלי נגד ביבי וטוען כי ממשלת אחדות צריכה לקום בהקדם ולהתחיל לטפל בבעיות הלאומיות של מדינת ישראל

המצב המשתק במדינה הנמשך כשנה, והבחירות השלישיות שלא הביאו להכרעה חד משמעית לאחד מהצדדים, גרמו לראש המוסד וח"כ לשעבר ממפלגת העבודה, דני יתום לשבור ימינה ולקרוא להקמת ממשלת אחדות. "ההבנה כי מדינת ישראל נמצאת במשבר עמוק ומתמשך מבחינה ביטחונית, כלכלית ובריאותית מחייבת את ראש הממשלה נתניהו ואת יו"ר כחול-לבן גנץ לשבת ולהקים ממשלת אחדות", אומר יתום.

באשר לחוק הפרסונלי שמנסים לקדם בכחול לבן אומר ראש ח"כ לשעבר יתום:"על אף המהלך הפוליטי הלגיטימי, אינני תומך בחקיקה פרסונלית בשום צד שהוא והייתי מעדיף שלא יבחרו בדרך הזו. יש צורך דחוף וקריטי בממשלת אחדות ואני פונה לנתניהו ולגנץ, שאת שניהם אני מכיר ומעריך באופן אישי לאורך שנים רבות, לשבת ולסגור ממשלת אחדות, בלי בלוקים ובלי פסילות".

בתקופת מערכת הבחירות, פורסמו בתקשורת סרטון בכירי מערכת הבטחון ומכתב המטכליסטים כנגד נתניהו. יתום חושף כי התבקש להצטרף ליוזמות אך סירב משום שצפה את התיקו הבינגושי ולדבריו הגיעה העת לאחדות, לא להרחבת הפילוג והחרמות ועל כן יש להקים ממשלת אחדות בראשות שתי המפלגות הגדולות-הליכוד וכחול לבן.

דני יתום, שהיה ח"כ מטעם מפלגת העבודה, אך אינו פעיל בה, מוטרד מאוד מהתמשכותו של המצב הפוליטי המשברי שכבר מייצר נזקים אדירים לכלכלה, למערכת הבריאות וליסודות הדמוקרטיה. "הגיעה העת למנהיגות ואחדות, אסור לגרור את המדינה לבחירות רביעית."

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש לא !
צריך ממשלת אחדות כשביבי בכלא!!!!

לאור הפיאסקו של דני יתום בירדן, יש לפקפק גם בשיקול הדעת הפוליטי הנוכחי שלו.
מי הביא את המצב הנוכחי של ישראל למצב הקשה ?
הנאשם נתנייהו, שיצריו הפליליים המתמשכים מעבירים אותו על דעתו וכבר הוכח שאין הוא נאמן לא לחוק ולא למדינה!

האם התגובות הקודמות זה בנוסח פורים, או שזה אחד מבית מדרשו של ליברמן.

ביבי מוצלח יותר מנהל מושלם

אני תומך בעמדתו לפחות לקדנציה אחת עד שמצב המדינה יתאזן
ואם הם לא יסכימו
כאחד מתומכי מפלגת העבודה (יתום)היתי שמח אם יציע זאת למפגת העבודה
אבל שנאת ביבי עמוקה
השמאל רוצה להטביל את הידים שלו בדם של ביבי ולמרוח על הפנים
גם לפני חורבן בית שני היתה
שנאה נוראה שהגיעה למלחמת אחים
ואחר כך לחורבן

ממש כן

כחול לבן הבינו שהם צריכים לייצר תעמולה נגד נתניהו אצל החרדים, שני התגובות העליונות הן עדות חייה לכך.

תשמעו טוב חברים, לא הולכת לקום ממשלה בשנה הקרובה וגם הקורונה כנראה לא הולכת לעזוב את העולם כל כך מהר. שיסיק כל אחד את המסקנות המתבקשות….

כל השתולים של הסטרא אחרא שמגיבים פה באתר, חילונים שמתחזים לחרדים, את התועבות שאתם עושים לא ניתן כלל לתאר!!

השמאל מממן תגובות בתשלום. בושה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו