Hadas Parush/Flash90

עמיר פרץ: "אתמוך בהקמת ממשלה צרה בתמיכת הרשימה המשותפת"

יו"ר העבודה דחה את הקריאות לחבור לנתניהו ואמר כי "למרות האירועים הפולטיים והודעתה של אורלי לוי אבקסיס, עמדתי העקרונית לא השתנתה ואני ממשיך להשקיע את כל המאמצים כדי להקים ממשלת שינוי ותקוה בראשות בני גנץ"

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ אמר הבוקר בישיבת הנהלת המפלגה כי "למרות האירועים הפולטיים והודעתה של אורלי לוי אבקסיס, עמדתי העקרונית לא השתנתה ואני ממשיך להשקיע את כל המאמצים כדי להקים ממשלת שינוי ותקוה בראשות בני גנץ. הודעתי לפני הבחירות כי אתמוך בהקמת ממשלה צרה בתמיכת הרשימה המשותפת, ואין לי כל כוונה לתמוך בממשלת ימין צרה בראשות נתניהו".

במענה לקריאות של חלק מחברי הנהלה לפתוח במשא ומתן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר פרץ לחברי ההנהלה כי, "זהו זמן לגלות קור רוח, לבצע את הפעולות הנכונות והאחראיות שיביאו אותנו להקמת ממשלת שינוי ותקוה ומניעת מערכת בחירות רביעית". בשעה 13:00 תתקיים ישיבת סיעה בבית מפלגת העבודה, בפתח הישיבה תינתן הצהרה לתקשורת. אורלי לוי צפויה להיעדר מהישיבה.

ב'חדשות 12' נחשפו אמש פרטים משיחת הטלפון בין עמיר פרץ לאורלי לוי-אבקסיס כמה שעות אחרי ההודעה שטלטלה את גוש המרכז-שמאל. פרץ, שכלל לא ידע על כוונתה של לוי-אבקסיס להודיע שלא תתמוך בממשלת מיעוט, למד על זה מהתקשורת. אבקסיס מצדה טענה שהרגישה שפרץ לא עמד במילתו ולפיו החיבור עם מרצ הוא טכני בלבד והוא היה צריך לחדול אותו אחרי הבחירות.

עוד פרסמה דפנה ליאל את גרסתה של לוי-אקסיס מפי מקורביה שטענו כי "בניגוד גמור לפרסומים ולתדרוכים בתקשורת, כן הייתה שיחה בין אורלי לבין עמיר גם אתמול, בנוסף לשיחות אחרות שבהן היא הבהירה את עמדתה ללא כחל וסרק". עוד הוסיף הגורם הבכיר המקורב כי "היה ידוע לכל שתהום מפרידה בין השקפת עולמה של אורלי בתחום המדיני והביטחוני לבין זו של מרצ". לדבריו, היא לא הסתירה זאת ואמרה זאת לאורך כל הדרך בקול רם – לפני הבחירות, במהלכן ולאחריהן.

"בפגישה שהתקיימה בין אורלי לבין עמיר מיד לאחר הבחירות היא שמה את הדברים על השולחן וכך גם בשיחות לאחר מכן, כך שלא הפתיעה איש", טוען המקורב. "מי שמתדרך אחרת פשוט לא אומר את האמת. כל טענה שהם מופתעים אינה אלא התעלמות במודע והיתממות". עוד הדגיש הגורם: "ההתרפסות להקמת ממשלת מיעוט בכל מחיר שנשענת על המשותפת, ובכלל זה בל"ד, מנוגדת להשקפת עולמה של לוי-אבקסיס, וכן גם להשקפתם של רבים מתומכי כחול לבן והעבודה שמתנגדים לכך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רואים שאין לו שפם

זה מה שקורה למי שעוזב את התורה והמסורת… מתחבר לשומרי ישראל

ביב הלוזר, לא מקבל את תוצאות הבחירות זו הפעם השלישית.
העם קבע ברורות :
רק לא ביב!!!

למה לא עותרים לבג"ץ לסילוקו המיידי של הלוזר הנאשם???
התוצאות הסופיות כבר התקבלו?!

חבל לך עמיר, יש לי הערכה מאוד גדולה אליך,אתה היחיד שגינית את ההתקפות על הציבור החרדי,לטובתך,כנס לממשלה תשפיע מבפנים מאשר להתייבש בחוץ,תקבל תפקיד שר,זה יועיל לטובת הבוחרים שלך

אני לא מביא מה קורה עם האנשים האלה, ביבי לא אבל טיבי כן? יזבק? עודה? אנשים ששונאים אותנו ובפרט את חיילינו, מה קרה להם לפוליטיקאים עד כדי כך התחרפנו

עמיר חבל אתה מחוסל פוליטית, ומפלגת העבודה נגמרה, יש לך הזדמנות לשקם אל תפספס את זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו