Yonatan Sindel/Flash90

גנץ: "לא יודע אם תקום ממשלה, אם ייגזר עלינו בחירות נלך בראש מורם"

יו"ר כחול לבן חשף את דרישותיו בנושא הקורונה: "יקום קבינט קורונה בהובלה משותפת שלי ושל ראש הממשלה. אנחנו נחזיק את המשרדים הכי משפיעים על ההתמודדות הכלכלית והחברתית עם הקורונה – ביניהם משרד הכלכלה, הרווחה וכמובן תיק הביטחון"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ תקף היום (שישי) את שותפיו לשעבר ואמר כי "מי שרוצה בחירות רביעיות– שיגיד. מי שרוצה לגרור את ישראל לטירוף מערכות רק בשביל לקבל עוד כמה מנדטים – שיגיד. מי שרוצה לבזבז מיליארדי שקלים במקום להעביר אותם למערכת הבריאות, לעצמאים, למפוטרים ולאלה שנותרו חסרי כל בגלל משבר הקורונה- שיתכבד ויגיד".

"מאז הבחירות מתנהל משחק כפול מצד גורמים שונים במערכת הפוליטית. בסוף, אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלה שאני שואל את עצמי כל יום – מה הדבר הנכון למדינת ישראל בימים אלו. מבחינתי, התשובה ברורה. מי שדואג לישראל לא גורר מדינה שלמה למערכת בחירות בזמן משבר חסר תקדים עם השלכות רפואיות, כלכליות וחברתיות שילוו אותנו עוד תקופה ארוכה".

"לא הגעתי לפוליטיקה כדי להגיד מה לא ולשבת ביציע, אלא כדי לנווט. הגעתי כדי לדאוג לעתיד טוב יותר לילדינו. כדי לעשות זאת, בטח בתקופה כל כך קשה, צריך לחתור למגע ולנסות ולהקים ממשלה – תוך שמירה על עקרונות ברזל שלעולם לא נתפשר בהם ובראשם שמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק. אני מוכן לסכן את התדמית הפוליטית שלי כדי לנסות, לא משנה מה יגידו. אותי לא מפחידים בברבורים. הציבור חכם והציבור מבין בדיוק מי פועל למענו ולמען המדינה".

"אני מבקש להדגיש. בנוסף לכל הכלים שאנו דורשים למען שמירה על שלטון החוק, אנחנו דורשים גם כלים אמיתיים כדי להיות חלק מרכזי בהתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו", הוסיף גנץ בפוסט בפייסבוק וחשף את דרשותיו בנושא.

על פי דרישת גנץ: "יקום קבינט קורונה בהובלה משותפת שלי ושל ראש הממשלה שירכז את כל הטיפול בניגוד למה שקורה כעת בין הגופים השונים. אנחנו נחזיק את המשרדים הכי משפיעים על ההתמודדות הכלכלית והחברתית עם הקורונה – ביניהם משרד הכלכלה, הרווחה וכמובן תיק הביטחון. יהיה לנו מקום שווה בקבינט החברתי-כלכלי לגוש הליכוד. נקים קבינט פיוס לאומי שידאג לאחות את הקרעים בחברה הישראלית המפולגת והמפוצלת בטח בתקופה הזו שבה כולנו מתמודדים עם משבר הקורונה . כוחנו באחדותנו. וזה רק חלק קטן".

לסיום הוסיף כי, "גם היום אני לא יודע להגיד לכם אם נצליח להקים הממשלה או לא. אני כן יודע להגיד לכם ששותפיי ואני עושים את כל מה שצריך וכל מה שאפשר תוך שמירה על עקרונותינו, כדי שהמדינה תצא מאחד המשברים הגדולים ביותר שחוותה מאז הקמתה. אם חלילה ייגזר עלינו, נלך לבחירות עם ראש מורם כי כל אדם במדינה יודע שחבריי ואני עשינו הכל, אבל הכל, למען מדינת ישראל בשעת משבר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אז למה הוא לא מוותר? שיוותר למען ישראל..

בני גנץ עשה הכל כדי שלא ילכו לבחירות רביעיות,ואם זה יקרה אין לו שום חלק בזה אני אוהב ביבי מושבע אבל אני מתחיל להסתפק…

עם יהיו בחירות
האשמה נטו על ביבי הבהמה

בני גנץ צודק עשה את הכל כדי למנוע בחירות רביעיות ואם זה יקרה אין לו חלק בזה

גנץ לא מסוגל לקבל החלטה, ושלא יבלבל את המח שעשה הכל, הוא לא עשה כלום, הוא רועד מפחד מה יגידו לפיד וליברמן, ושלא יבלבל את המח עם שלטון החוק, אין חוקה למדינת ישראל יש קומץ שמאלנים הקרויים בג"ץ שפוסקים כראות עיניהם, תמיד לטובת השמאל ותמיד נגד הדת והחרדים,

גנץ יצא בפעם הראשונה מלך אמיתי שוויתר למען העם
וביבי יצא האינטרסנט שהוביל לבחירות רביעיות

יצא לי לדבר עם אוהד ביבי מושבע, על גבול ה"ביביסט"
וכך הוא אמר – ביבי זבל הזבלים הלוואי שלא יעבור את אחוז החסימה.

גנץ עשה הכל
ואם משיהוא מפקפק בזה
זה רק בגלל שהעבודה זרה הביביסטית נכנסה לו חזק בלב

הכל מתואם עם בוגי ולפיד וליברמן, כדי שנתניהו יצא עם תמונה של מי שדחף לבחירות בזמן משבר, הכל הצגה הפירוק של כחול לבן אשליה, זו מפלגה שעדיין קיימת מתחת לשטח, ואחרי שהם ישכנעו שביבי הוא הוא האשם, וגנץ הסכים להקריב את כחול לבן למען המדינה כאילו, הציבור ישתכנע ויתן לו 50 מנדטים וכולם יחזרו לעבוד יחד, חשבון פוליטי פשוט.

לא הבנתי מה הוא עשה הכל אם הוא דורש
15 תיקים ל17 חברי כנסת תפסיקו להיות תמימים

לא היה חייב להוסיף את הכינוי הנ"ל….

ביבי יוצא מהסיפור גם כמי שדחף לבחירות רביעיות וגם כשקרן שאין לסמוך על מילה שלו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו