צילום: תומר נויברג / Flash90

"הפרו את הבטחתם": פעילי יש עתיד לא קיבלו מכחול לבן כסף על הבחירות

פעילים שעבדו במטה הבחירות של כחול לבן במערכת הבחירות האחרונה טוענים שלא קיבלו את שכרם, היות והם מזוהים עם יש עתיד. מכחול לבן נמסר: "שילמנו עד כה ליותר מ-95% מהפעילים". מיש עתיד: "כחול לבן מפרים את מחויבותם החוזית לפעילים"

פעילי שעבדו במערכת הבחירות האחרונה עבור קמפיין הבחירות של כחול לבן לא קיבלו עדיין את שכרם – כך דווח הבוקר ב'ידיעות אחרונות'. ע"פ הדיווח של העיתונאי יובל קרני, מדובר בפעילים שמזוהים עם יש עתיד ועבדו ביום הבחירות בשכר של מאות שקלים, וכן בפעילים ואנשי טלמרקטינג שעבדו במשך כמה שבועות והמפלגה חייבת להם אלפי שקלים.

בכיר ב'יש עתיד' שצוטט ב'ידיעות אחרונות' טוען כי מנכ"ל כחול לבן אגאי יחזקאל, החליט על עצירה גורפת של תשלום השכר לפעילי המפלגה שמזוהים עם יש עתיד. "למטות המזוהים עם מחנה גנץ משלמים, אבל למטות שהיו באחריות או בשליטת יש עתיד – לא משלמים, לכאורה בכחול לבן החליטו לעצור תשלומים לכולם, אבל למטות עפולה, קריית שמונה ובית שאן העבירו את הכסף".

מנגד, פעילים מהמגזר האתיופים טוענים שהם לא קיבלו את שכרם שהובטח להם ע"י יש עתיד, וזאת בעקבות החלטתה של השרה פנינה תמנו שטה לערוק מיש עתיד ולעבור לכחול לבן.

אחת המתנדבות שריכזה את קמפיין כחול לבן בהוד השרון סיפרה ל'ידיעות אחרונות' שכ- 15 פעילים לא קיבלו את שכרם בגלל שהם מוזהים עם יש עתיד. לדבריה, "שלוש מערכות בחירות נתנו את הנשמה והבריאות שלנו למען הצלחת כחול לבן בבחירות. עשיתי הכול בהתנדבות מלאה, אבל לא נעים לי ממי שעשו עבודה מצוינת למען המפלגה ועכשיו לא משלמים להם – במיוחד בתקופה הכלכלית הקשה הזו".

ממפלגת יש עתיד נמסר: "כחול לבן הפרו את הבטחתם לבוחר וכעת מפרים את מחויבותם החוזית לפעילים שעבדו עם הלב והנשמה, למען שינוי בישראל. מלבד התשלום, בני גנץ וכחול לבן חייבים לאותם הפעילים חוב מוסרי, וחבל שהם שוכחים את מי שסייע להם להגיע למקום שבו הם נמצאים כעת. אנו סבורים כי מגיע תשלום לכל הפעילים שעבדו, עד האחרון שבהם".

מכחול לבן נמסר בתגובה: "שילמנו עד כה ליותר מ-95% מהפעילים ועובדי הקלפיות שהועסקו על ידינו, כאשר כמעט לכולם הועבר התשלום עוד לפני חג הפסח. עניינם של 16 פעילים נבדק בימים אלה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

על ראש הגנ(ץ)ב בוער הכובע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו