Alex Kolomoisky/POOL

"השמאל שותקים": נתניהו התלונן שוב על איומים לרצוח אותו ואת משפחתו

ראש הממשלה הודיע שהגיש תלונה במשטרה בגין איומים עליו ועל בני משפחתו ופרסם בטוויטר הודעת הסתה שנכתבה עליו ועל משפחתו: "לעלות על המעון ברחוב בלפור - לכבד את הרביעייה בעריפת ראש שאחריה גופותיהם יתלו מהמרפסת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (שני) כי הוא הגיש תלונה במשטרה בגין איומים עליו ועל בני משפחתו. תלונה זו מצטרפת לתלונה נוספת שהגיש נתניהו לאחרונה על מקרים דומים.

"לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי", כתב נתניהו. "היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".

נתניהו העלה תמונת מסך ובה ציטוט לפיו יש "לתפוס את ביוב, החזירע ושני הגורים – כן, גם את ההוא משעשועון הטריוויה", כשכוונה היא לראש הממשלה, רעייתו ובניהם, "להוביל אותם במצעד קלון לכיכר ציון ולכבד את הרביעייה בעריפת ראש עסיסית שאחריה גופותיהם יתלו מהמרפסת".

נתניהו הגיב לדברים וכתב: "מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?".

לפני כחודש, הגיש ראש הממשלה נתניהו תלונה דומה במשטרה, בגין איומים עליו ועל משפחתו. בתלונה שהגיש, טוען נתניהו כי פעיל השמאל חיים שדמי איים לפגוע בבנו יאיר וקרא קריאות הסתה לרצח נגד בנו יאיר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אודה לכם אם באתר לא יפורסמו הציטוט המדויק של השטויות שאותו אחד כתב. זה צורם גם אם זה מידע חדשותי. תודה רבה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו