זמיר וזוהר. צילום: פלאש 90

חכי"ם בכחול לבן: לתקוף יותר את הליכוד; זוהר: "יביא לפירוק הממשלה"

עימות נוסף בקואליציה: חברי כנסת מכחול לבן ביקשו בישיבת הסיעה האחרונה להגביר את המתקפה נגד הליכוד. זמיר: "במקומות שבהם נפגעים הערכים שלנו צריכים להגיב בצורה יותר תקיפה". זוהר: "התקיפות בינינו לכחול לבן עלולות להוביל לפירוק הממשלה"

בדרך לעימות נוסף: חברי הכנסת מיקי חיימוביץ', אורית פרקש הכהן, אסף זמיר, ומספר חכי"ם נוספים התלוננו במהלך ישיבת הסיעה האחרונה של כחול לבן, על כך שהמפלגה אינה מגיבה בנחישות ואינה מתקוממת מול אמירות שמגיעות מתוך הליכוד שנוגדות את האג'נדה של כחול לבן – כך דווח הבוקר (חמישי) ב'כאן חדשות'.

חברי הכנסת נתנו כדוגמה את הדברים שאמר נתניהו בבית המשפט ביום פתיחת משפטו וכן את הפרסומים בעניין חוק הקורונה שנטען שהוא פוגע בזכויות אדם. לטענתם, המפלגה לא הגיבה בזמן לשני האירועים ולא הגיבה מספיק בקשיחות אליהם. הח"כים דרשו לשנות גישה ולהיות יותר לוחמניים כלפי הליכוד במקרים דומים שיקרו בעתיד. גנץ עצמו הגיב ואמר שהוא מקבל את הטענה ושהדברים ייראו אחרת להבא ויתוקנו.

שר התיירות אסף זמיר אמר הבוקר בראיון ל'רשת ב" כי, "השותפות עם הליכוד היא שותפות של הראש ולא של הלב – אירוע רציונלי ולא אמוציונלי ויש לי קשיים איתו. במקומות שבהם נפגעים הערכים שלנו צריכים להגיב בצורה יותר תקיפה".

יו"ר סיעת הליכוד ויו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר התייחס הבוקר בראיון ל'גלי צה"ל' לפרסום ואמר כי, "התקיפות בינינו לכחול לבן עלולות להוביל לפירוק הממשלה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו