לקראת הריסה: צה"ל מיפה את בית המחבל שרצח את עמית בן יגאל הי"ד

לוחמי צה"ל מיפו הלילה את ביתו של נזמי אבו בכר, שחשוד בהריגתו של הלוחם עמית בן יגאל הי"ד, כדי להכינו להריסה. כעת, ימתינו לאישורים משפטיים, כאשר המטרה בצה"ל היא לבצע את ההריסה כמה שיותר בסמוך לאירוע על מנת לייצר אפקט הרתעה • צפו

הלילה מיפו לוחמי צה"ל בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית 'מנשה' את ביתו של המחבל נזמי אבו באכר, החשוד בהריגתו של לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל הי"ד, במהלך פעילות מבצעית ביום 12 במאי 2020. "המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית", נמסר מדובר צה"ל. עוד נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול לסיכול הטרור ביהודה ושומרון".

כוחות סיירת גולני לצד לוחמי הנדסה ומשמרת הגבול נכנסו לכפר יעבד שבצפון השומרון והגיעו לביתו של אבו באכר, שממנה הושלכה האבן שהביאה למות הלוחם. כעת, ימתינו לאישורים משפטיים, כאשר המטרה בצה"ל היא לבצע את ההריסה כמה שיותר בסמוך לאירוע על מנת לייצר אפקט הרתעה.

כזכור, שב"כ וצה"ל הודיעו בתחילת השבוע על לכידתו של אבו באכר, בן ה-49, שהשליך את האבן שהרגה את עמית הי"ד בחודש שעבר. לפי ההודעה, אבו בכר נעצר ונחקר בשבועות האחרונים בתום פעילות משותפת עם צה"ל והמשטרה. בחקירה עלה כי "החשוד השליך את האבן מגג ביתו בליל האירוע בו נהרג החייל. תוצרי החקירה מועברים לידי התביעה הצבאית לטובת הגשת כתב אישום".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר תפיסת המחבל כי "אני רוצה לשבח את צה״ל, השב״כ וזרועות הביטחון על שתפסו את הרוצח השפל של עמית בן יגאל ז״ל. אני נתתי הנחייה להרוס את ביתו של המרצח הזה. מי שמנסה לפגוע בנו – ידנו משגת אותו, במוקדם או במאוחר. בשנים האחרונות אתם רואים שזה במוקדם".

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ אמר כי "כוחותינו שמו את ידם על המחבל השפל שהרג את לוחם סיירת גולני, עמית בן יגאל ז׳׳ל. אני מקווה שתפיסת המחבל הארור, תנחם את הוריו של עמית, אותם פגשתי לפני שבוע, ולו במעט. מי שיפגע באזרחי ישראל וחיילי צה׳׳ל – ישלם על כך מחיר כבד. נגיע לכל אחד ובכל מקום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה בדיחה גרועה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו