Yossi Aloni/Flash90

"איש צוות סיעודי חרג מסמכותו": המשטרה חוקרת פטירת מטופל ברמב"ם

המשטרה פתחה בחקירה עקב החשד שמטופל בבית החולים רמב"ם בחיפה הלך לעולמו כתוצאה מכך שאיש צוות סיעודי חרג מסמכותו. ‎הבוקר הודיעו ברמב"ם כי המטופל נפטר באופן לא צפוי, ולאחר בירור שנערך בנושא החליטה ההנהלה להגיש תלונה במשטרה

בית החולים רמב"ם בחיפה הודיע היום (ראשון) כי בבירור של "מוות בלתי צפוי" של מטופל התגלה כי איש צוות סיעוד חרג מסמכותו בעת הטיפול. מבית החולים נמסר כי האירוע דווח לכל הגורמים הרשמיים והוגשה תלונה במשטרה על ידי גורמי הנהלה. המשטרה פתחה בחקירה.

לפי הודעת בית החולים, מדובר במוות "בלתי צפוי", שבמהלך בירורו "נמצא כי איש צוות סיעודי חרג מסמכותו בעת הטיפול". המוסד דיווח על המקרה והגיש תלונה במשטרה בנושא. טרם נמסרו פרטים נוספים על נסיבות המקרה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הוא "מצטער להודיע על פטירה בלתי צפויה של מטופל. בעת בירור האירוע נמצא כי איש צוות סיעודי חרג מסמכותו בעת הטיפול. האירוע דווח לכל הגורמים הרשמיים והוגשה תלונה במשטרה ע"י גורמי הנהלה".

כמו כן נמסר מבית החולים כי "לאחר שהתקבלה ההודעה על פטירת המטופל נעשה בירור של אירוע הפטירה. נמצא כי איש צוות סיעודי חרג מסמכותו במתן תרופה בעת הטיפול. אין ודאות שיש קשר בין מתן התרופה ובין מותו של המטופל, אך מכיוון שמדובר בחריגה מסמכות הצוות הסיעודי לתת את התרופה, נעשה הדיווח לגורמים הרשמיים והוגשה התלונה למשטרה".

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפניות כתבים, בדבר תלונה שהתקבלה הבוקר מהנהלת המרכז הרפואי רמב״ם, בדבר פטירת מטופל בנסיבות המצריכות בדיקה, מאשרים שהתקבלה תלונה ונפתחה חקירה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ספרתי 6 פעמים בכתבה שאיש צוות חרג מסמכותו. אבל לא כתוב במה הוא חרג

לדעתי ולפי הרמזים מדובר בחשד להמתת חסד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו