אילוסטרציה. צילום: סרייה דיאמנט / Flash90

מאחז בנימין: כוחות הביטחון עצרו עשרה אנשים בפינוי מבנים בלתי חוקיים

כוחות משמר הגבול והמינהל האזרחי הרסו הבוקר שישה מבנים בלתי חוקיים במאחז ה"בלאדים". שישה מבנים נופים נהרסו במאחז "מועז אסתר". המאחזים שבהם מתגוררים עשרות תושבים כבר פונו כמה פעמים בעבר. עשרה בני אדם נעצרו אחרי שהתנגדו לפנות את המקום

כוחות משמר הגבול והמנהל האזרחי החלו הבוקר (שני) בפינוי 12 מבנים בלתי חוקיים במאחזים הבלאדים ומעוז אסתר שבאזור בנימין בשטחי C. במהלך הפינוי נעצרו עשרה בני אדם לאחר שהתנגדו להריסות וניסו למנוע אותן בגופם.

במהלך הפינוי במאחז הבלאדים, התבצר נער במבנה באופן שלא איפשר את פינויו. בתום משא-ומתן, הכוחות פרצו למבנה והוציאו ממנו את הנער. המבנה עצמו נהרס אף הוא.

התושבים במקום מספרים כי בין המבנים פעלו שני בתי כנסת. במבנים האחרים גרו משפחות וצעירים. הם סיפרו כי אחד מהתושבים התבצר בביתו. עדי ראייה שצוטטו ב'וינט' סיפרו כי זוג צעיר, שהתחתן רק לפני כשבוע וחצי, פונה בכוח מביתו.

עוד טענו כי השניים הושכבו על הקרקע וכי "השוטרים חנקו את האישה", כך לדבריהם. זוג נוסף פונה מביתו עם תינוק כבן שבועיים בלבד. אחד התושבים אמר כי "שוב המדינה ממשיכה להתנכל להתיישבות היהודית שמרחיבה וקובעת את הגבולות בשטח כפי שראינו בתוכנית טראמפ, ונותנת לבנייה הערבית מסביב להשתולל באין מפריע. אנחנו נמשיך להיאחז בכל רגב ורגב מאדמת ארץ ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הש.חוקרים לא מושחתים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו