צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שרת התחבורה רגב: "אני מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת"

שרת התחבורה מירי רגב מהליכוד שקרובה למסורת הצהירה כי "אין לי כוונה לשנות את הסטטוס קוו. אני לא בעד שבירת כללי המשחק שקיימים פה 72 שנה. אני מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת. לגבי החברות הפרטיות - זה משהו אחר. זה עניין שלהן"

שרת התחבורה מירי רגב מהליכוד, הידועה בקרבתה למסורת ישראל, התייחסה הבוקר בראיון ל'גלי צה"ל' להפעלת התחבורה הציבורית בשבת ואמרה כי "אין לי כוונה לשנות את הסטטוס קוו. אני לא בעד שבירת כללי המשחק שקיימים פה 72 שנה. אני מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת. לגבי החברות הפרטיות – זה משהו אחר. זה עניין שלהן".

היא התייחסה למאבק לתפיחת הרכבת למרות העלייה תחלואה ואמרה כי היא מקווה ש"לא נחכה עם הרכבת עד אוגוסט. הנחיתי את הנהלת הרכבת ואני מתואמת עם שר הבריאות וההנהלה, שערוכה לכל המגבלות – הוספת פקחים, כריזה, לוודא שאנשים מגיעים עם מסיכות". היא הוסיפה כי "בריאות העם והציבור היא הקובעת, ממנה גוזרים את מה שהולך להיות עם המשק. הנחיתי שהרכבת ערוכה עם וואוצ'רים ופיקוח. נמתין לדיון בקבינט ומשרד הבריאות יהיה זה יחליט".

על הדיווחים על הבאת 'הובר' לישראל אמרה רגב, כי "לא התייחסתי למפעיל ספציפי, מוניות שיתופיות כן ייכנסו לישראל. אנחנו בליכוד לא עוצרים את זה ואין לנו כוונה לפגוע בנהגי המוניות. אנחנו צריכים לוודא שתהיה כאן תחבורה ציבורית זמינה ונגישה. יש לי כוונה להביא מנעד של פתרונות טכנולוגיים שימנעו את הפקקים בארץ".

השרה התייחסה גם לסוגיית בג"ץ ואמרה כי "בית המשפט חייב לפעול לפי העיקרון של הפרדת רשויות. בממשל דמוקרטי הריבון הוא העם, העם מיוצג על ידי נבחריו בכנסת, שמחוקקת את חוקים. בג"ץ לא יכול להתערב בחקיקה. צריך למנות שופטים שמבינים כי יש הפרדה בין הרשויות. אני אעשה הכל כדי לבחור שופטים שיכבדו את העיקרון של ההפרדה במסגרת חברותי בוועדה למינוי שופטים".

היא התייחס למשברים בקואליציה ואמרה כי "היה לנו נוח אם היינו מביאים 61 מנדטים ומקימים ממשלה ימנית לאומית. הבחירות נפלו על תקופה קשה בגלל משבר הקורונה, לא הייתה ברירה אלא ללכת לאחדות, למען אזרחי ישראל". על כהונתה הצפויה כשרת חוץ בממשלת גנץ אמרה כע "אני אשמח וזו זכות גדולה לשמש בעתיד כשרת החוץ של ישראל. את אמירותיי אמרתי ואני שמחה שיש לו שנה וחצי ללמוד מהטוב ביותר-בנימין נתניהו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה פתאום אכפת לחילוניה הפוקרת הזאת משבת????

מירי רגב תבטלי את הצו הארור של משרדך על עבודות ושיפוצים בשבת!

סבך היה מתהפך בקברו לו שמע שזה מה שקורה פה במשמרת שלך!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו