דיווחים בבריטניה: שלושה בני אדם נרצחו באירוע דקירות בעיר גלזגו

נפגעים מדקירות במרכז גלזגו בסקוטלנד: לפי הדיווחים שלושה נרצחו, והדוקר נורה למוות. כוחות משטרה גדולים הגיעו למרכז העיר בעקבות התקרית שאירעה בכניסה למלון. הרקע לאירוע עוד לא ידוע. בשבת נרצחו שלושה בפיגוע בעיר רדינג באנגליה

כלי תקשורת בסקוטלנד דיווחו היום (שישי) על שלושה הרוגים באירוע דקירה באחד המלונות בעיר גלאזגו שבצפון מערב המדינה. על פי הדיווחים השונים, לפחות שוטר אחד נפצע. הרקע לאירוע עדיין לא ברור. בתיעוד מזירת האירוע ניתן לראות מספר שוטרים נכנסים לבניין, שבו ככל הנראה התרחשה התקרית.

המשטרה חסמה את הגישה לרחוב ווסט ג'ורג', וביקשה מהתושבים להתרחק מהאזור. "שירותי החירום מטפלים באירוע ברחוב ווסט ג'ורג' בגלזגו. הרחוב נסגר והציבור מתבקש שלא להגיע לאזור כרגע. המצב נמצא בשליטה ולא נשקפת סכנה לציבור", אמרה המשטרה. המשטרה בסקוטלנד מסרה ששוטר נדקר ופונה לטיפול בבית החולים.

עד ראייה שהיה בבניין משרדים סמוך, אמר כי הוא ראה ארבעה אנשים שפונו באמבולנסים מזירת האירוע, והוסיף: "ראיתי אדם ממוצא אפריקני שוכב על האדמה ומישהו החזיק אותו מהצד. אני לא יודע אם הוא היה פצוע מירי או מדקירה". עוד הוסיף עד הראייה כי "אחר כך ראינו מהומה, אמבולנסים, ובהמשך ראינו שוטרים חמושים שכולם רצו למלון הסמוך. עדיין עמדנו בחוץ, אחרי זה השוטרים ירדו ואמרו לנו לחזור ולנעול את הדלת".

בשבת האחרונה נהרגו בבריטניה שלושה בני אדם בפיגוע דקירה בגני פורברי בעיר רדינג שבדרום המדינה. חשוד בדקירה, גבר בן 25 ממוצא לובי, נעצר. יחידת הלוחמה בטרור במשטרה פשטה על דירתו של החשוד לאחר המעצר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו