Hadas Parush/Flash90

הח"כ מהליכוד הוקלט: "אנחנו יודעים שתוכנית טראמפ זו אחיזת עיניים"

חבר הכנסת שלמה קרעי אמר בשיחה סגורה כי "ניסו לבנות משהו שיהיה טוב לעם ישראל, אבל מהצד השני תהיה אחיזת עיניים כלפי האחרים. שברמה הבינלאומית לא יגידו שיש אפלייה לטובת עם ישראל". על אובמה: "הכל המתין לתקופה שאחרי אותו צורר"

חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' הוקלט אומר בשיחה סגורה מתייחס להחלת הריבונות ועסקת המאה כי "לא מדינה פלסטינית, לא פינוי, כל ההתיישבויות עומדות על תילן – הנה, יש בתכנית הכל. אם יסכימו, לא יהיו טרוריסטים, לא יהיו אלימים, יפרזו את חמאס מנשקו. אם יעמדו בכל תנאי הסף אז יש להם סיכוי. למרות שאנחנו יודעים שזו אחיזת עיניים. לא היה ולא יהיה".

בהקלטות שפורסמו ב'כאן רשת ב' הסביר את יחסם של ח"כים בליכוד לתוכנית טראמפ ולתמיכה הפומבית של ראש הממשלה באותה תוכנית: "ניסו לבנות משהו שיהיה טוב לעם ישראל, אבל מהצד השני תהיה אחיזת עיניים כלפי האחרים. שברמה הבינלאומית לא יגידו שיש אפלייה לטובת עם ישראל. יש הרי פלסטינים", אמר קרעי והסביר לפעילים מדוע בליכוד תומכים בתוכנית על אף החלקים בה שמוגדרים "רעים" במפלגה, בדגש על נושא המדינה הפלסטינית.

"הכל המתין לתקופה שאחרי אותו צורר – אובמה", אמר קרעי במפגש סגור שקיים עם פעילים בקרני שומרון. "אם היה ראש ממשלה אחר, ראשי ממשלה אחרים הסכימו לתת את הכל עד רמת הגולן, חלק מירושלים, עד הכותל. אם אובמה היה בתקופה של אולמרט או ברק, מי יודע מה הייתה אחריתנו. אפשר לתת קרדיט גם לראש הממשלה שהוכיח את עצמו וגם לנשיא טראמפ שבשלוש שנים האחרונות ניסו לבנות משהו שיהיה טוב לעם ישראל".

לפני כחודש כתב קרעי בטוויטר כי "‏אין ריבונות? אין ממשלה. מי שחושב שיוכל לסכל מאחורי הקלעים את החלת הריבונות – טועה. זו עמדתי האישית והיא עולה בקנה אחד עם הצורך החיוני בהקמת ממשלת האחדות. לא נוותר על הזדמנות היסטורית רק בגלל שאתם דואגים לספרי ההיסטוריה של אלו שלא מכירים בזכותנו להיות כאן".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

?‍♂️

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו