צילום: פלאש 90

טיבי: "כך הייתם עושים עם ילדה בתל אביב? ילדה חרדית אז אפשר" • צפו

הח"כ מהרשימה המשותפת תקף את המשטרה: "כל המאמצים האלה השקעתם בילדה שבסוף שמה מסכה. השאלה, אם כך הייתם עושים עם ילדה בצפון תל-אביב באותו גיל? אצל החרדים אפשר, ילדה חרדית אז אפשר, זה האחר. לכן זה מביש"

ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת תקף היום (שני) במליאת הכנסת את המשטרה בעקבות התנהלותה כלפי המגזר החרדי ואמר כי "ההתנהלות של המשטרה כאשר היא פוגשת ילדה בת 10 ללא מסכה, ילדה חרדית. ראיתי את הסרטון, נורא".

"כל המאמצים האלה השקעתם בילדה שבסוף שמה מסכה. השאלה, אם כך הייתם עושים עם ילדה בצפון תל-אביב באותו גיל? האם המשטרה הייתה עושה? אצל החרדים אפשר, ילדה חרדית אז אפשר, זה האחר. לכן זה מביש, זה מביש עד איפה יכולה המשטרה הזאת לרדת לאיזה רמות".

אוחנה: "מקרים שבהם הייתה התנהלות לקויה הנושאים יתבררו עד תום"

שוטרים עיכבו היום ילדה בת 13 וחצי ברחוב תורה מציון בירושלים לאחר שלטענתם הסתובבה ללא מסיכה. בתיעוד שהפיץ עובר אורח נראים שני השוטרים עומדים לצד הילדה, תוך שהיא ממררת בבכי, כשהם רושמים לה דוח. זמן קצר לאחר מכן נשמע השוטר אומר בטלפון, כנראה להוריה של בת ה-13.5, "הילדה שלך מקבלת דוח". אולם, מהמשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר בשקרים ולא ניתן דוח לילדה".

בסרטון הילדה נראית מפוחדת וממררת בבכי, עוברים ושבים מתערבים ואדם אחד אפילו הציע לקבל את הדוח במקומה. לבסוף כשנוצרה התקהלות השוטרים עזבו את המקום. "אני לא מאמין למה שקורה, ילדה מקבלת קנס משוטרים בגלל שלא הייתה עם מסכה על פניה", נשמע עד ראייה בסרטון שהגיע מירושלים. "הילדה בוכה בטלפון. ממררת בבכי. השוטרים ברוממה מסתובבים ונטפלים לילדים שמסירים את המסכה ולו לרגע כדי לשתות והחמור זה שהם פשוט מחפשים ילדים שמסתובבים לבד ללא ליווי מבוגר".

"כאן בסרטון הם נטפלים לילדה כבת 9 עם מסכה שהורידה, את המסכה לסנטר כדי לשתות מהכוס ברד שקנתה לה", הוסיף. "השוטרים האלו פשוט מצאו טרף קל – קל מאוד. ילדה לבד ללא מבוגר שיתנגד ופשוט נטפלו אליה כדי לתת לה דוח והילדה המסכנה פרצה בבכי. החמור ביותר זה שאחד משני השוטרים מתבייש מעצמו, ובתחילת הסרטון הוא נראה ניגש לניידת ומוריד את התג עם השם שלו וזורק את זה לניידת. לבסוף כשעובר אורח התחיל לצעוק על השוטר על זה שהוא ללא זיהוי הם ברחו ממש כמו גנבים או שודדים. אני לא נכנס עכשיו לוויכוח אם יש קורונה או אין קורונה אבל מה שאני עכשיו ראיתי בעיניים שלי זה התעללות של שני שוטרים בילדה חרדית מסכנה ותמימה חד וחלק.

אמה של הילדה טענה בשיחה עם 'חדשות 12': "הילדה היתה עם מסיכה. הורידה רק כדי לשתות. הם אמרו לה שהם רושמים דו״ח. שום העירו לה. הילדה שלי לא התחילה לבכות בגלל שהעירו לה. רואים ששאלו את המספר של האמא ואיפה היא גרה ומה השם שלה. בשביל מה? אם היו מעירים לה היו אומרים לה ׳שימי את המסיכה׳ היא היתה שמה את המסיכה היא היתה מבינה את זה. היא ילדה בוגרת. היא בכתה כל הדרך הביתה וגם עכשיו לא מצליחים להרגיע אותה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד מוחלט לנטען, השוטרים פגשו בנערה בת 13.5 ברחוב כשהיא ללא מסיכה על פנייה בניגוד לתקנות, אולם לא רשמו לה דו״ח כלל. השוטרים ביקשו ממנה לעטות מסיכה על פניה ושחררו אותה לדרכה. מדובר בעוד פרסום שקרי ומעוות לחלוטין במסגרת קמפיין מגמתי המתנהל בימים אלו נגד המשטרה והשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור".

טסלר: "האלימות המשטרתית מגיעה לשיאים חדשים של שפלות" • צפו

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המשטרה שוב משקרת. כל מי שראה את הסרטון רואה שוב את השקר הבוטה ומזדעזע

מתי המשטרה תתחיל לקחת אחריות במקום להצטדק ולהאשים את כל העולם בשקרים. כולנו ראינו שוטרים בחיים, בלי הכללות גורפות אבל יש קו של התנהלות שמחבר בין רובם לצערנו. כל אזרח שקורה או רואה את המקרה ושומע את תגובת המשטרה יודע מיד למי להאמין. על ההתבכיינות של המשטרה נאמר: הרצחת וגם ירשת?!

די מספיק כל יום שומעים דברים חדשים על המשטרה אין כבר כוח קצת רחמנות

עכשיו יביימו שנותנים דו"ח גם לילדה חילונית אל דאגה.

פשוט מזעזע לראות כל פעם שהמשטרה משקרת.
כל מי שראה את הסירטון רואה כמה המשטרה שלנו חתיחת חרטה

למזלנו בביתר הם לא מתפרעים ושומרים על החוק

אם תופס אותך שוטר בלי מסיכה אס או שתשים מסיכה או תוריד את הכיפה ואז לא תקבל דו"ח

לא נעים לי להגיד..אבל אחמד טיבי צודק!! רואים חרדים…ישר נותנים דוחות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו