צילום: קובי גדעון /לע"מ

נתניהו שוחח עם פוטין: "הבטחת חופש הפעולה של חיל האוויר במרחב"

ראש הממשלה ונשיא רוסיה קיימו שיחה טלפונית ודנו על שיתוף פעולה ביצירת חיסון לקורונה, המצב בסוריה, תיאום ציפיות בכל הקשור למאבק בטרור והסכם השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות. נתניהו: "זה חשוב מאוד לביטחון ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין קיימו היום (שני) שיחה טלפונית, כך לפי דיווחים בסוכנות הידיעות הרוסית הרשמית "טאס". לפי הדיווח, שני המנהיגים סיכמו על שיתוף פעולה ביצירת חיסון לקורונה. נושאים נוספים שעלו לדיון היו המצב בסוריה והרצון לקיים תיאום ציפיות בכל הקשור למאבק בטרור. עוד עלה גם הסכם השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות.

על פי הודעת הקרמלין השיחה נערכה ביוזמת הצד הישראלי. בהודעה שפורסמה במוסקבה נאמר בין היתר: "שני המנהיגים החליפו דעות בהקשר של ההסכם שהושג לאחרונה בין ישראל לבין האמירויות. מן הצד הרוסי הודגשה העמדה העקרונית לפיה ישנו צורך בהשגת הסדר צודק לסוגייה הפלסטינית. כמו כן הובעה תקווה שההסכם עם האמירויות יתרום ליציבות האזור".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר את הדברים בהצהרה לתקשורת בכנסת: "שוחחתי היום עם הנשיא פוטין ודיברתי איתו על סוריה ועל הבטחת חופש הפעולה של חיל האוויר במרחב. זה חשוב מאוד לביטחון ישראל", אמר נתניהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו