Nati Shohat/Flash90

לילה סוער בעיסאוויה: לוחם מג"ב נפצע קל מלוח שיש שהושלך לעברו

לוחם משמר הגבול נפצע הלילה קל מלוח שיש שהושלך לעברו מבית בעיסאוויה שבמזרח ירושלים, במהלך פעילות כוח מיוחד של מג"ב במקום. הלוחמים שהיו במקום ביצעו בתגובה ירי של כמה כדורים, לא ידוע על נפגעים

כוח של משמר הגבול נתקל לפנות בוקר (שישי) בהתנגדות עת הגיע לשכונת עיסאוויה בירושלים לביצוע פעולות שיטור. לפי הודעת המשטרה, אנשי מג"ב פתחו באש חיה, אחרי שהושלכו לעברם אבנים, בקבוקי תבערה וכן נורו לעברם זיקוקים בכינון ישיר. כמו כן, דווח כי לוחם מג"ב נפצע קל כתוצאה מלוח שיש שהושלך לעברו מאחד הבתים. בעיסאוויה דווח כי לא היו נפגעים מהירי הלילה.

האירוע הלילה בעיסאוויה מצטרף לשורה של אירועים בכפר הצמוד לגבעה הצרפתית בבירה. בחודש יוני 2019 נורה למוות מוחמד סמיר עביד בן ה-19 לאחר שירה זיקוקים לעבר שוטרי מג"ב שהיו בפעילות בשכונה. המקרה הזה, כך טוענים התושבים, הצית את האש.

לפני כשנתיים, נהרג לוחם דובדבן רונן לוברסקי לאחר שנפגע בראשו מפלטת שיש שנזרקה לעברו. לוברסקי נפצע באורח אנוש לאחר שמחבל ממחנה הפליטים אל עמרי שבפאתי רמאללה השליך את הפלטה שפגעה בראשו של לוברסקי ופצעה אותו באורח אנוש, לאחר כיומיים הוא נפטר בבית החולים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו