Oren Ben Hakoon/POO

זוהר: "בחירות הן בלתי נמנעות – הציבור החרדי מורד בהנחיות בגלל ההפגנות"

בסדרת ראיונות הבוקר תקף יו"ר הקואליציה את כחול לבן ואמר: "ראש הממשלה צריך לעשות את ההחלטות הטובות לציבור בלי לחשוש מה יגידו בכחול לבן והמפגינים יותר מדי זמן נתנו קרדיט לאופוזיציה ולכחול לבן", לדבריו: "אם ניתן לכחול לבן להשפיע על החלטות ראש הממשלה ניכשל"

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, אמר הבוקר (חמישי) כי: "ראש הממשלה צריך לעשות את ההחלטות הטובות לציבור בלי לחשוש מה יגידו כחול לבן והמפגינים. יותר מדי זמן נתנו קרדיט לאופוזיציה ולכחול לבן". עוד אומר זוהר – "כחול לבן מובילים אותנו לתאום".

בראיון לסיון כהן ברדיו '103' נשאל יו"ר סיעת הליכוד 'האם כחול לבן אשמים בתחלואה': "לא, הם חלק, כולם אשמים. אין אחד שהוא חף מאשמה כולל הציבור שהיה צריך לשמור על ההנחיות יותר טוב. כחול לבן טרפדו הרבה מאוד החלטות של כחול לבן. בגל הראשון רה"מ ניהל את המשבר בצורה מושלמת. בסיבוב השני נכנסה לממשלה כחול לבן, שפועלת להכשיל את ראש הממשלה".

בנוסף זוהר מתח ביקורת חריפה על המפגינים נגד נתניהו למרות ההגבלה על ההפגנות: "במפורש, הציבור החרדי מורד בהנחיות בגלל ההפגנות". עוד הוסיף: "בחירות הן בלתי נמנעות, ככל שניתן לכחול לבן את היכולת להשפיע על החלטות ראש הממשלה – זה רק יכשיל אותנו".

ח"כ זוהר התייחס בראיון לגל"צ לישיבת הממשלה הסוערת שנערכה אמש (רביעי) במהלכה התעמתו נתניהו וגנץ: "ראש הממשלה צריך להפסיק לעשות חשבון לכחול לבן. הם מובילים אותנו לתהום". זוהר ציין שהוא לא יודע מתי הבחירות ייערכו, ולדבריו: "אחד השיקולים הוא שלא פשוט לנהל מסע בחירות במהלך משבר הקורונה".

כזכור, אמש דרש נתניהו להדק את הסגר ולהגביל את טווח היציאה מהבית לעד 200 מטרים. בהקשר לכך, העימות בין השניים עסק גם בסוגיית ההסברה. לפי גורמים המעורים בפרטי הישיבה, גנץ טען כי ההסברה לציבור לא טובה ועליה לעבור לפיקוד העורף, אך בפועל הוקם רק אתר. נתניהו מצידו הופתע מהמצב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו