Noam Revkin Fenton/Flash90

ח"כ לוי הפר את ההנחיות גם בראש השנה – לפיד הדיח אותו מוועדת הקורונה

יו"ר יש עתיד שוחח עם חבר הכנסת בעקבות הפרסום כי הפר את התקנות, כשביקר ואירח קרובי משפחה שאינם מתגוררים עמו באותו הבית. בשיחה, סוכם על הדחתו מהוועדה. ח"כ לוי התנצל: "אשלם כל קנס שיוטל עליי"

חבר הכנסת מיקי לוי ממפלגת יש עתיד הפר את הנחיות הסגר ופגש את המשפחה לא רק בחג הסוכות אלא גם בערב ראש השנה – כך דווח הערב (שני) ב'חדשות 12'. שלוש הנכדות שלו היו אצלו משעות הצהריים ועד הערב, אז הגיעה גם כלתו ולקחה אותם. לוי אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "אכן שלוש הנכדות היו אצלנו מהצהריים והוריהן אספו אותם בערב. אני מביע צער על האירוע וכמובן שאשלם כל קנס שאני חייב על פי החוק".

ביש עתיד הודיעו כי יו"ר המפלגה לפיד שוחח עם מיקי לוי וסוכם בשיתוף עם ח"כ מיקי לוי שהוא יעזוב את תפקידו בוועדת הקורונה לאור הפרת ההנחיות. מיקי לוי התנצל וישלם כמובן כל קנס שיוטל עליו. לפיד אמר כי "אני קורא לכולם לשמור על ההנחיות ולשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם."

לוי אמר הערב כי "אני מתנצל בפני הציבור מעומק ליבי. בלי להכנס לפרטים כאלה ואחרים, ההתנהלות שלי היתה לא ראוייה ובשיחה עם לפיד הסכמנו שלאורה אסיים את תפקידי בו. הקורונה. כמובן שאשלם כל קנס שיוטל. גם כשקשה לא לפגוש את הנכדים והילדים בעת הזו,תפקידנו כנבחרים הוא להוות דוגמה ולקיים את ההנחיות באופן מלא".

אתמול דווח כי ח"כ מיקי לוי מיש עתיד בילה אצל בנו שגר בבית אחר, בזמן שאזרחי ישראל נאלצו להעביר גם את חג הסוכות בחיק המשפחה המצומצמת בשל מגבלות הסגר, כך דווח ב'חדשות 12'. ח"כ לוי משמש גם כחבר ועדת הקורונה של הכנסת, ובשל כך גם מצוי בדיונים השונים המתקיימים בה באשר לנתוני התחלואה ולמגבלות השונות על הציבור.

על פי הדיווח, הח"כ מיש עתיד בילה עם משפחתו המורחבת וחגג עמה את ערב החג. לוי שהה בבית בנו לזמן ארוך יחסית – וזאת, בניגוד להנחיות הסגר שקובעות כי אסור לארח או להתארח בבית אחר. הבכיר ביש עתיד הגיע לבית בנו בערב החג באמצעות הרכב שממומן לו מכספי הציבור, בתור חבר כנסת.

מטעם ח"כ מיקי לוי נמסר בתגובה: "הוא אכן נסע לבית של בנו שנמצא במרחק הליכה לא רחוק ממנו במבשרת כדי להביא להם אוכל לחג כדי לא להתכנס ביחד בחג לארוחה כפי שהם רגילים ושהה זמן לא ארוך במהלך הביקור בחצר של הבית וחזר לביתו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו