AVSHALOM SASSONI/POOL

בן אוליאל שהורשע ברצח משפחת דוואבשה מערער לביהמ"ש העליון

מקורביו של בן אוליאל מסרו: "בבית המשפט העליון יוכח כי בן אוליאל זכאי. בימים אלו מגובש צוות הגנה של משפטנים שיביא לחשיפת האמת, ולמסקנה היחידה שעולה מכל העדויות והראיות - בן אוליאל לא קשור לרצח בדומא"

עמירם בן אוליאל שהורשע ברצח המשפחה בדומא ערער לבית משפט העליון: בהודעת הערעור צוין כי נימוקים יוגשו בהמשך. והוא מתכוון לערער על גזר דינו, הרשעתו, וגם על החלטת בית המשפט שקבעה כי רוב הודאותיו קבילות – על אף נגבו ממנו אחרי חקירות בעינויים. בן אוליאל הורשע בשלוש עבירות רצח, שתי עבירות נסיון רצח, שתי עבירות הצתה ועבירת קשירת קשר לביצוע פשע ממניע גזעני.

מקורביו של בן אוליאל מסרו: "בבית המשפט העליון יוכח כי בן אוליאל זכאי. בימים אלו מגובש צוות הגנה של משפטנים שיביא לחשיפת האמת, ולמסקנה היחידה שעולה מכל העדויות והראיות – בן אוליאל לא קשור לרצח בדומא".

בבקשה לבימ"ש העליון נכתב: "צוות ההגנה טרם גובש, וייצוגו של המערער טרם הוסדר, ונעשים מאמצים לשם גיבוש צוות הגנה מתאים לתיק. על כן נדרש ליתן להגנה שהות מספקת ללימוד החומר ובחינתו על מנת להגיש נימוקים כדבעי, ומשכך מתבקש בית המשפט לאפשר הגשת נימוקי ערעור תוך 90 יום".

מקורביו של בן אוליאל סיפרו "בן אוליאל זכאי, וכך יוכח בבימ"ש העליון. בימים אלו אנו מגבשים צוות הגנה של משפטנים שיביא לחשיפת האמת, ולמסקנה היחדיה שעולה מכל העדויות והראיות – בן אוליאל לא קשור לאירוע בדומא. עדי הראייה מתארים אירוע אחר, הממצאים בשטח של צמיגי רכב וטביעות נעלים לא תואמות את ההרשעה, כתובות הגרפיטי לא תואמות את הכתב של בן אוליאל ועוד ועוד מחדלי חקירה וממצאים שסותרים את ההרשעה. אנו קוראים לשב"כ לחשוף את סרטוני העינויים שבן אוליאל עבר, שכל הציבור יראה מה עשו בחדרי החקירות ללילות שלמים עד שהוא צרח מכאבים את מה שהחוקרים ביקשו שיצרח. בבימ"ש העליון הכל יחשף ועמירם ישוחרר לביתו."

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו