צילום: דו"צ

מסוק הרמטכ"ל נאלץ לבצע נחיתת חירום בעקבות תקלה – אין נפגעים

בזמן ביצוע נחיתת החירום שהה הרמטכ"ל על המסוק. כלי הטיס של טייסת 123 בחיל האוויר, ביצע את הנחיתה לאחר שאירע כשל במנוע. בצה"ל הגדירו את התקלה כ"קלה". האירוע מתרחש חודשיים לאחר שבצבא הוחלט לקרקע את המסוקים מדגם "ינשוף"

מסוק חיל האוויר שהטיס את הרמטכ"ל אביב כוכבי נאלץ לבצע היום (ראשון) נחיתת חירום בשל תקלה טכנית במנוע. כלי הטיס, מדגם "ינשוף", נחת בשלום בבסיס צבאי במרכז הארץ. מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים או נזק וכי האירוע ייבדק. האירוע מתרחש לאחר שבאוגוסט, הוחלט בחיל האוויר לקרקע את כלל המסוקים מאותו הדגם בשל ריבוי תקלות טכניות.

המסוק, של טייסת 123 בחיל האוויר, ביצע את הנחיתה לאחר שאירע כשל במנוע. בצה"ל הגדירו את התקלה כ"קלה" והבהירו כי בכוונתם לבדוק את נסיבות האירוע.

אירוע זה מתרחש כאמור כחודשיים לאחר שבצבא הוחלט לקרקע את כלל המסוקים מדגם "ינשוף". זאת – בשל ריבוי תקלות טכניות. אז, הסבירו גורמים בחיל האוויר כי "כשמפקד חיל האוויר מחליט לקרקע מערך שלם זה אומר שיש תקלה שלא יודעים כיצד לפתור אותה או מה הסיבה שבגללה נגרמה".

עוד נמסר אז, כי סיבה אפשרית נוספת להחלטה עשויה להיות "הרצון של מפקד חיל האוויר להזהיר ולטלטל את המערך כולו". כך דווח ב'וואלה'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו