Official White House Photo by Shealah Craighead

בצל המאבק המשפטי: טראמפ כותב שוב – "ניצחתי בבחירות"

לאחר שאמש היה נראה כי טראמפ מודה בנצחונו של ביידן, הבוקר בחשבונו האישי בטוויטר כתב טראמפ, "ניצחנו בבחירות", הרשת מיהרה לסמן את הדברים כמוטעים. בתוך כך, מטה טראמפ הודיע הלילה על ביטול חלק גדול מעתירה שהגיש בפנסילבניה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כתב הבוקר (שני) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "ניצח בבחירות" לנשיאות ארה"ב, זאת לאחר שאתמול כתב כי "הוא (ג'ו ביידן, הנשיא הנבחר) ניצח כי הבחירות זויפו". טוויטר סימנה את הציוץ כמכיל מידע מטעה והוסיפה הערה כי לפי גורמים רשמיים, תוצאות הבחירות שונות מהדברים שנכתבו בציוץ.

בתוך כך, מטה טראמפ הודיע הלילה על ביטול חלק גדול מעתירה שהגיש בפנסילבניה. החלק שהוסר מן העתירה קשור לטענה עליה חזר טראמפ לאחרונה, לפיה משקיפים רפובליקנים לא הורשו לצפות בספירת קולות הדואר בפילדלפיה ובפיטסבורג. כעת, הטענה המרכזית בעתירה היא כי מחוזות במדינה שבהם ישנה נטייה דמוקרטית אפשרו לבוחרים שהצביעו בדואר לתקן שגיאות שלא כדין.

מוקדם יותר הלילה אמר הנשיא טראמפ כי יגיש בקרוב שורה של עתירות חשובות שיציגו את "אי-החוקתיות של הבחירות לנשיאות והמעשים המחרידים שנעשו כדי לשנות את התוצאה".

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב טראמפ כי רבות מן העתירות שמוגשות ברחבי ארצות הברית אינן של המטה שלו, אלא של "מי שראו במו עיניהם שיבושים מחרידים בבחירות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו