Noam Revkin Fenton/Flash90

השרה מכחול לבן תקפה: "ראוי שהנדל והאוזר יתפטרו מתפקידיהם"

יממה לאחר הצטרפותם של הנדל והאוזר למפלגתו החדשה של גדעון סער תקפה השרה מירב כהן את הצעד ואמרה כי עליהם להתפטר, "הקולות שהם נבחרו בהם - לא קולות שהיו מיועדים לגדעון סער ". בתגובה אמר האוזר כי רק אם גנץ ידרוש זאת הם יתפטרו מהממשלה אך לא מהכנסת

השרה מירב כהן מכחול לבן תקפה הבוקר (חמישי) את חברי סיעת דרך ארץ צביקה האוזר ויועז הנדל, בעקבות הודעתם אתמול כי יצטרפו למפלגתו החדשה של גדעון סער בבחירות הקרובות.

בריאיון שהעניקה השרה ל'כאן רשת ב' אמרה כי "ראוי שהנדל והאוזר יתפטרו מתפקידיהם. הקולות שהם נבחרו בהם – לא קולות שהיו מיועדים לגדעון סער".

בתגובה לדברים אמר ח"כ צביקה האוזר כי רק אם גנץ ידרוש זאת הם יתפטרו מהממשלה אך לא מהכנסת. "שוחחנו עם בני גנץ. אם הוא ידרוש זאת – נכבד". לצד זאת, האוזר הדגיש כי מדובר בהתפטרות מהממשלה, וכי בכל מקרה אין בכוונתם להתפטר מהכנסת: "זכינו במקומנו בכנסת כדין. דרך ארץ היא סיעה נפרדת מכחול לבן".

עוד אמר האוזר על התמיכה וההצטרפות למפלגתו החדשה של גדעון סער: "לפני שנתיים הגעתי למסקנה שהליכוד איבד את דרכו, שמי שמנהיג את הליכוד מוריד את ישראל מהקו הישר. אני נגד בחירות, אבל אני לא מוכן להמשיך את השקר הזה כשהמדינה לא מתפקדת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כחול לבן שוטים מוחלטים שלא הפעילו לחץ אגרסיבי מידי על צבועים בוגדניים סדרתיים אלו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו