צילום ארכיון: יובל שגיא תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קטלנית: שני ילדים בני 5 ו-7 נהרגו בכביש 1 – הנהג ונוסע במצב קשה

רכב פרטי התנגש במשאית שעצרה בשול הכביש באזור לטרון. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם של בני 5 ו-7. נער בן 14 וצעיר בן 25 פונו במצב קשה להדסה עין כרם. הנסיבות התאונה טרם התבהרו. הכביש נחסם לתנועה לכיוון תל אביב

שני ילדים נהרגו בצהריים (שישי) בהתנגשות מכונית פרטית במשאית בכביש 1 ליד מחלף לטרון. שני נוסעים נוספים במכונית הפרטית – נער ונהג המכונית – נפצעו קשה והובהלו לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה שבעקבותיה נחסם כביש 1 לכיוון תל אביב.

מארגון מד"א נמסר כי "בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רכב פרטי שככל הנראה התנגש במשאית חונה בכביש 1 סמוך למחלף שער הגיא. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של ילד כבן 5 וילד כבן 7 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם, 2 פצועים במצב קשה בהם: נער כבן 14 עם חבלה רב מערכתית וגבר כבן 25 עם חבלה רב מערכתית".

פראמדיק במד"א אילן גור ארי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שהתנגש במשאית, מחוץ לרכב שכבו 4 נפגעים, ילד כבן כבן 5 וילד כבן 7 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום, נער כבן 14 ונהג הרכב כבן 25 סבלו מחבלה רב מערכתית קשה לאחר טיפול ראשוני בשטח פנינו אותם בדחיפות לבית החולים שמצבם מוגדר קשה".

חובש הצלה אברומי כץ שהגיע בזריזות למקום סיפר: "הגעתי לזירת תאונה קשה מאוד, עם מספר נפגעים במצבי פציעה שונים, שנגרמה כתוצאה מרכב שפגע במשאית חונה בשוליים. יחד עם פראמדיקים וכוננים נוספים של מד"א, הענקנו טיפול רפואי למספר נפגעים, ביניהם שני ילדים (5,7) אשר לאחר מאמצי החייאה נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם. בנוסף הענקנו טיפול רפואי לשאר נוסעי הרכב הפרטי נער ומבוגר אשר סבלו מפגיעה רב מערכתית, והם פונו במצב קשה, על ידי ניידות טיפול נמרץ לבתי החולים בירושלים".

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה הוזעקו בעקבות תאונת דרכים בכביש 1 סמוך למחלף לטרון לכיוון ת"א בין רכב פרטי ומשאית. במקום מספר פצועים מטופלים על ידי גורמי רפואה. כוחות משטרה במקום ובוחן תאונות דרכים בדרכו לזירה. כביש 1 מחלף שער הגיא למערב נחסם לתנועה בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות. (דרך כביש 38)".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו