Hadas Parush/Flash90

המשטרה חוקרת: 2 ילדים נפצעו קשה ובינוני לאחר שנפלו מגובה בת"ת במודיעין עילית

ילד בן 11 נפצע היום באורח קשה לאחר שנפל מגובה במוסד חינוכי במודיעין עילית. בתאונה נפצע ילד נוסף, בן 10, באורח בינוני. צוות מד"א העניק להם טיפול ופינה אותם לבית חולים שערי צדק בירושלים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה

שני ילדים נפלו מגובה במוסד חינוכי במודיעין עילית, מצבו של אחד מהם, ילד בן 11, קשה והוא סובל מחבלה רב מערכתית. הילד השני נפצע באורח בינוני. צוות מד"א מפנה את השניים לבית חולים.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 14:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על 2 ילדים שנפלו מגובה במוסד חינוכי במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח ילד בן 11 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית וילד כבן 10 במצב בינוני עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א יעקב מרמורשטין, סיפר: "כשהגענו למוסד החינוכי, הובילו אותנו לרחבה שבה שכבו שני הילדים לאחר שנפלו מגובה של כ-5 מטרים. ילד בן 11 היה מעורפל הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, וילד נוסף בן 10 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש. הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל חבישות, קיבועים ועצירת דימומים, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ והם פונו לביה"ח שערי צדק כשמצבם יציב".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח על 2 ילדים כבני 10 שטיפסו על גדר במוסד חינוכי בעיר מודיעין עילית ונפלו מגובה של 5 מטר לערך. על פי גורמי רפואה הילדים נפצעו באורח קשה ואחד באורח בינוני ופונו על ידי מד"א. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

באיזה ת"ת זה קרה?

מה השם של הילדים לתפילה?

נא להתפלל לרפו"ש

נתן צבי בן מיכל ציפורה
יאיר בן רחל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו