אילוסטרציה. צילום: Hadas Parush/Flash90

תקרית חמורה ליד רמאללה: איש שב"כ ירה בשוגג לעבר רכב ישראלי – אין נפגעים

אירוע ירי חריג ליד רמאללה: כוח של שב"כ ירה בטעות על רכב ישראלי שבו נסעו יהודים ליד ביר זית. סיבת הירי ככל הנראה - האצת הרכב בגלל תאונה שהייתה במקום. לא היו נפגעים, אך זוהו פגיעות ברכב. השב"כ: "נסיבות המקרה נבדקות"

איש כוחות הביטחון ירה היום (שלישי) בשוגג לעבר נהג מכונית ישראלית בשומרון לאחר שחשב כי ניסה לדרוס אותו. הכדורים פגעו במכונית, אך הנהג לא נפגע. לפי דיווחים במקום, הרכב נסע במהירות לעבר כוח ביטחון באזור בית זית, לאחר שפגע ברכב נוסף. מתחקיר ראשוני בשטח מתברר כי לא מדובר בניסיון פיגוע, ונסיבות המקרה נבדקות.

מפרטים ראשונים של האירוע עולה כי רכב ישראלי נפגע בתאונת דרכים קלה עם רכב פלסטיני, סמוך למחסום פתע שהוקם ליד רמאללה. אנשי השב"כ הבחינו ברכב הישראלי מאיץ לכיוונו, ולא ידעו שהסיבה לכך היא התאונה. הם סברו שהרכב מנסה לדרוס אותם וירו לעבר השמשה הקדמית של הרכב, שבו נהג יהודי תושב עטרת. הנהג בנס לא נפגע מהקליע, אך נפצע באורח קל בתאונה ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם חשש לשבר בצלעות.

מהשב"כ נמסר: "במהלך פעילות כוחות הביטחון באזור ביר זית נסע רכב במהירות לעבר הכוח אשר שהה במקום וזאת לאחר שפגע ברכב נוסף. הכוח שסבר כי מדובר בפיגוע דריסה, ירה לעבר הרכב. אין נפגעים כתוצאה מהירי. מתחקור ראשוני בשטח מתברר כי אין מדובר בניסיון פיגוע. נסיבות המקרה נבדקות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו