Flash90

השר אדלשטיין: "אני קורא לכחול לבן להתעשת – להמשיך שת"פ קואליציוני" • צפו

שר הבריאות התייחס למשבר הפוליטי ואמר כי "אנחנו חיים בשני עולמות מקבילים: עולם המציאות, שבו אנחנו נלחמים בקורונה ובהתפרצות התחלואה ומחסנים נגד הקורונה ויש עולם מקביל, עולם פוליטי, בו החדשות זה מי קפץ מהאוטו ברגע הנכון כדי לשלוח את כולנו לבחירות"


שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר היום (שלישי) במרכז להתפתחות הילד ובבניין החדש של מועצה אזורית בנימין, כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ. בהתייחסו לדרמה הפוליטית אמר אדלשטיין: "אנחנו חיים בשני עולמות מקבילים: עולם המציאות, עולם העם, שבו אנחנו נלחמים בקורונה ובהתפרצות התחלואה ומחסנים את האוכלוסיה נגד הקורונה.

"ויש עולם מקביל, עולם פוליטי, בו החדשות זה מי קפץ מהאוטו ברגע הנכון כדי לשלוח את כולנו לבחירות. אני קורא ברגע האחרון לכחול לבן להתעשת, להמשיך שת"פ קואליציוני. נשארו שעות ספורות אבל לא מאוחר מדי להציל את עם ישראל מבחירות מיותרות".

עוד אמר אדלשטיין, "אני רוצה להודות לחברי ראש מועצת בנימין על האירוח. יישר כוח על המבנה החדש של המועצה שישרת את התושבים עוד יותר. מקווה שבקרוב המבנה הזה לא יספיק ויצטרכו לבנות משהו עוד יותר גדול כי המועצה תגדל במספרים שאנחנו לא חולמים עליהם היום".

ראש המועצה ישראל גנץ: "שמחים לארח את חברי שר הבריאות יולי אדלשטיין שבא לברך את בנימין עם עליית הקומה המשמעותית שלנו. בית המועצה החדש יעניק לנו כוח וכלים כדי להוסיף עוד קומות לפיתוח ההתיישבות, וברצוני לחזק את ידי השר בעבודתו החשובה למיגור נגיף הקורונה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture