Miriam Alster/Flash90

ימסור הכרזה פוליטית: ח"כ עופר שלח יקיים בצהריים מסיבת עיתונאים

הצהרתו של ח"כ עופר שלח מגיע שעות לאחר עזיבתו הדרמטית של השר זאב אלקין ממפלגת הליכוד וחבירתו למפלגתו החדשה של גדעון סער 'תקווה חדשה'. רק לאחרונה נוצר קרע ביחסים עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, כששלח הכריז בספטמבר על כוונתו להתמודד לראשות מפלגת יש עתיד

חבר הכנסת עופר שלח יקיים היום (חמישי) בשעה 12:30 מסיבת עיתונאים בה ימסור הכרזה פוליטית, כך נמסר מלשכתו של שלח. חבר הכנסת מ"יש עתיד" ימסור את ההצהרה לתקשורת בבית סוקולוב בתל אביב.

הצהרתו של ח"כ עופר שלח מגיע שעות לאחר עזיבתו הדרמטית של השר זאב אלקין ממפלגת הליכוד וחבירתו למפלגתו החדשה של גדעון סער 'תקווה חדשה'. הצהרתו מגיעה לאחר הקרע ביחסים עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, כששלח הכריז בספטמבר על כוונתו להתמודד לראשות מפלגת יש עתיד וקרא לקיים בחירות פנימיות. לאחרונה שלח ניהל שיחות עם שר המשפטים אבי ניסנקורן ועם שר הכלכלה עמיר פרץ.

כזכור, ח"כ עפר שלח הודיע בתחילת חודש ספטמבר כי הוא מתכוון להתמודד מול יאיר לפיד על הנהגת המפלגה יש עתיד. שלח ביקש לפתוח את המפלגה לבחירות פנימיות, בשונה מהמצב הקיים היום. "יש צורך דחוף בחידוש פניה של יש עתיד", כתב שלח. לפיד האריך את כהונתו עד הכנסת ה-25 בחודש נובמבר האחרון. לפיד בסופו של דבר סירב לדרישה והבהיר: פריימריז יתקיימו לאחר הבחירות הבאות.

יו"ר יש עתיד שהתראיין באותו הזמן בראיון לבסאם ג’אבר בערוץ הערבי הגיב לדברים של שלח: "אנחנו חברים, אנחנו אוהבים לדבר, אנחנו חברים 30 שנה, נבחן את זה, אני אבדוק את זה", אמר. "עפר דיבר איתי על זה, הוא רוצה את זה וזה בסדר גמור. אני בעד שלפוליטיקאים יהיו שאיפות. הוא אישיות מאוד פופולרית אצלי בבית וזה יישאר ככה, חברות חשובה יותר מפוליטיקה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו