תקשורת שב"כ

הותר לפרסום שם רוצחה של אסתר הורגן: "החליט לנקום בגלל מות אסיר"

הותרו לפרסום פרטים מחקירתו בשב"כ של החשוד ברצח אסתר הורגן ביער ריחן בשומרון. מוחמד מרוח כבהא בן 40 מכפר ליד ג'נין בחר את המקום כחודש וחצי לפני הרצח. הוא הגיע לשם דרך פירצה בגדר. ארבעה חשודים סייעו לו להסתתר

בשב"כ מעדכנים פרטים חדשים מחקירתו של מחמד מרוח כבהא, החשוד ברצח אסתר הורגן הי"ד לפני כשבועיים ביער ריחן שבשומרון. החשוד הודה שקיבל את ההחלטה לבצע את הרצח כחודש וחצי לפני האירוע. הסיבה לכך הייתה, בין השאר, מותו של אסיר ביטחוני שהכיר, כמאל אבו ואער, שמת בכלא כתוצאה ממחלה.החשוד הודה שקיבל את ההחלטה לבצע את הרצח כחודש וחצי לפני האירוע. הסיבה לכך הייתה, בין השאר, מותו של אסיר ביטחוני שהכיר, כמאל אבו ואער, שמת בכלא כתוצאה ממחלה.

המחבל הגיע לזירת הפיגוע דרך פרצה בגדר הביטחון. לאחר שהבחין שהתנועה דלילה ובאזור עוברים אזרחים ישראלים, החליט כי זה המקום המתאים לביצוע הפיגוע. ביום הרצח הוא הגיע לאזור היישוב תל מנשה, תוך שהוא עוסק בהברחת סיגריות. הוא עבר ליער הסמוך ולאחר כמה שעות זיהה אישה יהודייה שצועדת לבדה, ואז תקף ורצח אותה.

בימים שלאחר הפיגוע קרובים ומכרים שלו בכפר דיר אל-ע'וסון שבשומרון סייעו לו להסתתר מכוחות הביטחון. יחד עם מרוח כבהא נעצרו ארבעה בני אדם נוספים בחשד שסייעו לו להסתתר. חקירתו נמשכת ובסופה הוא צפוי לעמוד לדין בבית המשפט הצבאי בשומרון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדוע צריך להראות את התמונה של הטמא הזה
ישחקו עצמותו בגהינום

אסור להסתכל בפנים של רשע
שם רשעים ירקב
יימח שמו וזכרו

תפסיקו בבקשה לשים תמונות של פושעים. זה לא טוב לראות פנים של רשעים. זה לא אני המצאתי זה כתוב איפושהו..ציפיתי מjdn ליותר..

כשראש הממשלה חלש – הטרור חזק!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו