Olivier Fitoussi/Flash90

סער לראשי המטות: "קורא לכם לשמור על ממלכתיות ולא לרדת לשיח נמוך"

הערב השיקה מפלגת תקווה חדשה את מערך השטח של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-24. מערך השטח כולל ראשי ערים ומועצות וחברי מועצות, בהם ראש עיריית רמת גן, ראש עיריית אילת, ראש עיריית ראשון לציון, ראש מועצת מטולה וראש העיר חדרה

הערב (ראשון), השיקה מפלגת תקווה חדשה את מערך השטח של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-24. באירוע ההשקה שנערך בזום, השתתפו חברי הכנסת מטעם הרשימה ולמעלה מ-50 ראשי מטות ומנהלי שטח ממטולה ועד אילת.

מערך השטח כולל ראשי ערים ומועצות וחברי מועצות, בהם ראש עיריית רמת גן וראש מטה הבחירות של המפלגה, כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית אילת והמועמד מטעם הרשימה, מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי, ראש העיר חדרה, צביקה גנדלמן.

יו"ר המפלגה, גדעון סער: "עתיד המדינה תלוי בהצלחתנו. כמו שהיו מקרים בהיסטוריה שעתיד המדינה היה תלוי בקרב כזה או אחר, היום עתיד המדינה תלוי בזה שאנחנו נצליח בבחירות הקרובות כי אם לא נצליח מדינת ישראל תמשיך לשקוע בתוך התפוררות של הרקמה החברתית שלה, בתוך שנאה בין קבוצות האוכלוסייה וזה דבר שהוא יותר מסוכן מכל אחד מהאיומים החיצוניים שאני מכיר היטב".

"כל חיי הייתי בקבינטים ביטחוניים, בוועדת חוץ ובטחון ובמכון למחקרי ביטחון לאומי ואני אומר לכם שהיום האתגר הגדול ביותר הוא לשקם את המדינה וללכד בחזרה את החברה הישראלית לפני שההליכים ההרסניים שקורים בשנים האחרונות יקבלו תאוצה שלא ניתן יהיה יותר לבלום אותה. כולנו ראינו מה קרה בדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם לפני כמה ימים, דבר שלא יכולנו להעלות על הדעת בחלומות הכי קשים שלנו וזה נותן דוגמה לאן מובילה הקיצוניות, לאן מוביל הקיטוב בתוך החברה, לאן מובילה הנכונות לפרום את כללי המשחק הדמוקרטיים".

סער אמר עוד לפעילים כי "התרגלנו לחיות עם שקרים ושנאה בתוכנו. כל מי שנמצא כאן קם כי אנחנו לא מוכנים להוריש את המציאות הזו לילדינו. אני קורא לכם לשמור על ממלכתיות ולא לרדת לשיח נמוך״.

יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון, אמר בכנס הוידאו: "הבחירות האלה מיוחדות משני טעמים: אחת בגלל מציאות הקורונה ופעם שנייה כיוון שיש כאן אלטרנטיבה שלטונית אמיתית, מדובר בהזדמנות של ממש להחלפת השלטון ולהבאת שינוי ותקווה לאזרחי המדינה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הגיע הזמן שיהיה ראש ממשלה שומר שבת עם זיקה יהודית אמיתית מאחל לו שיזכה ויזכה אם ירצה ה בימיו יבוא הגואל

הגיע הזמן שיגיע מלך המשיח ויעלים את כל המשטר הציוני מהעולם

כל הכבוד לך סער שאתה לא יורד לרמה של בוגי וחולדאי וכל מיני קנאים נוספים מהליכוד תמשיך לשמור על ממלכתיות ותראה שגם החרדים ילכו איתך כשיראו את המפה הפוליטית המתאפשרת תמשיך להצליח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו