הרצח בארמון הנציב: שנתיים אחרי – המשטרה פרסמה קלסתרון של החשוד

"המשטרה מנהלת חקירה בגין רצח שארע בשכונת ארמון הנציב בירושלים וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע ועל כן אנו פונים בשלב זה לסיוע הציבור באיתור זהותו", נמסר בהודעת המשטרה

שנתיים אחרי רצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים – המשטרה פרסמה היום (שני) קלסתרון של החשוד ומבקשת את עזרת הציבור. הקלסתרון נבנה על בסיס כמה עדים שתיארו אדם שנראה להם חשוד ליד הזירה, ובמשטרה מקווים שפרסומו יסייע בזיהוי. צוות החקירה הנוכחי הוא הצוות השלישי שחוקר את המקרה בנסיון לפענח את התיק.

"המשטרה מנהלת חקירה בגין רצח שארע בשכונת ארמון הנציב בירושלים וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע ועל כן אנו פונים בשלב זה לסיוע הציבור באיתור זהותו", נמסר בהודעת המשטרה.

כזכור, בתיעוד שהפיצה המשטרה לפני כחצי שנה, נראה אדם שתועד במצלמות האבטחה כשהוא הולך בשכונת ארמון הנציב בסמוך למועד בו התרחש הרצח. בחדשות הערב בכאן 11 פורסם כי במשטרה חושדים שהאיש המופיע בתיעוד הוא מקצועי ומכיר את הזירה היטב.

כפי שאפשר לראות בתיעוד, החשוד הגיע לזירה עם תיק גדול, ולאחר זמן מה הוא חוזר בלעדיו. עוד אפשר לראות בתיעוד כי אותו אדם מסתיר את פניו כשהוא עובר ליד מצלמות האבטחה.

הגופות של בני יהודה בן ה-71 ורעייתו תמר בת השישים ושמונה למשפחת כדורי נמצאו בביתם בינואר 2019. מאז נעצרו כמה חשודים במעורבות במעשה אך הם שוחררו מבלי שנרשמה פריצת דרך שתאפשר את פיענוח הרצח.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו