Sophie Gordon / Flash 90

דיווח: בת 22 נעצרה לאחר שתכננה למכור מחשב של יו"ר בית הנבחרים פלוסי

כוחות הביטחון בארצות הברית עצרו צעירה החשודה בגניבת מחשב נייד או כונן קשיח של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי בעת ההסתערות על גבעת הקפיטול. החשודה היא רילי ג'ון וויליאמס, בת 22, נעצרה בפנסילבניה והיא נאשמת בכניסה אלימה ולא חוקית למבנה הקונגרס

כוחות הביטחון בארצות הברית עצרו אתמול (שני) צעירה החשודה בגניבת מחשב נייד או כונן קשיח של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי בעת ההסתערות על גבעת הקפיטול. החשודה היא רילי ג'ון וויליאמס, בת 22, נעצרה בפנסילבניה והיא נאשמת בכניסה אלימה ולא חוקית למבנה הקונגרס, ובהתנהגות פרועה. בן זוגה לשעבר העיד כי היא התכוונה למכור את המידע לשירותי המודיעין הרוסיים – הפרטים הובאו ב'וואלה'.

בכתב האישום לא צוינו ההאשמות האלו, שעדיין נחקרות על ידי ה-FBI אחרי שעלו בהצהרה בשבועה שהציג אחד הסוכנים בבית המשפט. וויליאמס, שתועדה בתוך הקפיטול, נאשמת בהכוונת ההמון לתוך הקפיטול.

לפי קרוב משפחתה, וויליאמס התכוונה לשלוח את המחשב למכר שלה ברוסיה, "שתכנן למכור אותו לשירותי המודיעין הזר של רוסיה, SVR". הוא סיפר כי ההעברה לא צלחה מסיבות לא ידועות. לדבריו, לוויליאמס עדיין יש את ההתקן או שהיא הרסה אותו.

סגן ראש הסגל של פלוסי, דרו האמיל, סיפר יומיים לאחר המתקפה על הקפיטול כי נגנב מחשב נייד מהלשכה שלה. עם זאת, הוא אמר כי המחשב שימש רק למצגות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו