Hadas Parush/Flash90

נבלני מפרסם תיעוד של הארמון אותו בנה ולדימיר פוטין

על פי התחקיר, האחוזה כוללת ארמון המשתרע על פני 17,691 מטר מרובע וכולל חדרי בילוי רבים, בתחקיר רואים הדמיות של המתקנים השונים שנעשו על פי מידע שהודלף מבעלי מקצוע שעבדו במתחם היוקרתי

ארגון המלחמה בשחיתות של מנהיג האופוזיציה הרוסי העצור, אלכסיי נבלני, פרסם היום (רביעי) אתר אינטרנט הכולל תחקיר על הארמון שבנה לעצמו נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין – הפרטים הובאו ב'ישראל היום'.

בתחקיר רואים את הפאר האדיר של האחוזה השייכת לנשיא רוסיה, המקום נמצא ליד חופי הים השחור, בסמוך לעיר נובירוסיסק.

על פי התחקיר, האחוזה כוללת ארמון המשתרע על פני 17,691 מטר מרובע וכולל חדרי בילוי רבים, בתחקיר רואים הדמיות של המתקנים השונים שנעשו על פי מידע שהודלף מבעלי מקצוע שעבדו במתחם היוקרתי.

עוד נטען כי המתחם היוקרתי, שגדול פי 39 מנסיכות מונקו, כולל מנהרה שנחצבה בהר ומגיעה לחוף ים פרטי, גשר תלוי על מצוק המוביל לבית תה, כנסייה גדולה, בקתת ציידים ביער, מנחת מסוקים ובונקר אדיר ממדים. בנוס, נכתב שבשטח, שנרכש על ידי שירות הביטחון הרוסי, נבנו ווילות מפוארות עבור מקורביו של הנשיא. "זו מדינה בתוך מדינה, שבה פוטין שולט כצאר", נכתב באתר.

מקורבי נבלני טוענים כי "מדובר בעסקת השוחד הגדולה ביותר בהיסטוריה", וכי בניית הארמון עלתה 1.35 מיליארד דולרים ושחלקם הגיעו, בדרך עקיפה, מקופת האוצר הרוסית.

דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב: "המידע המוצג בו איננו נכון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בבקשהה אולי תביאו את התיעוד לא בטוח אפשרי אבל אם אפשרי

נו תביאו את התיעוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו