השר אביטן:

צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

השר אביטן: "התקשורת מחפשת את החרדים כדי לפגוע בשלטון נתניהו"

"אם דרעי לא היה ש"ס הוא היה ראש הממשלה", אמר השר לשירותי דת יעקב אביטן שטען כי בתקשורת מחפשים הפרות הנחיות הקורונה במגזר החרדי כדי לפגוע בשלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "יש את מועצת החכמים, אנחנו הולכים עם בנימין נתניהו חד וחלק"

השר לשירותי דת יעקב אביטן טוען כי בתקשורת מחפשים הפרות הנחיות הקורונה במגזר החרדי כדי לפגוע בשלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "מחפשים את נתניהו ואנחנו סובלים בגלל זה, לא בושה להגיד את זה. אתם לא אוהבים מישהו? יש בחירות, שלטון מחליפים בקלפי. אם יתחלף השלטון – יתחלף, אי אפשר להחליף את השלטון בדרכים אחרות".

את הדברים אמר בראיון לתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! NEWS ורדיו 103FM, בהגשת ינון מגל ויקי אדמקר. עוד הוסיף וטען להסתה בתקשורת: "גורמים לעם פילוג, שיסוי. חבל שיושבים בתוכנו אחים יקרים שלנו וכול היום יושבים לחפש את הציבור החרדי, במקום להביא אהבה והכלה, הכול נגטיב. אנחנו תנועה שקוראת לאהבת חינם, הכלת האחר".

אביטן הדגיש: "הדבר החשוב ביותר היום זה לאחד את העם, לא לפלג. לאחות את הקרעים, וזה התפקיד שלנו, וזה מה שעושה תנועת ש"ס באמצעות הנציגים שלה. מחפשים את נתניהו ואנחנו סובלים בגלל זה, לא בושה להגיד את זה".

בהמשך הדברים התייחס לפוליטיקה ואמר כי "בנימין נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה. הפעם בנימין נתניהו לא צריך אריה חזק, הוא חייב אריה חזק ולכן בעזרת השם תקום ממשלת ימין". לדבריו, אם אריה דרעי לא היה ש"ס, הוא היה ראש הממשלה.

בהתייחסות לגדעון סער, הביע אביטן ביטחון כי בסוף יצטרף לממשלת נתניהו. "אין לו ברירה אחרת אם הוא לוקח קולות מהימין", והוסיף: "אני רוצה להאמין שגם ידידי הטוב גדעון סער יצטרף לממשלה. בסוף זה לא חוכמה לשמור שבת, אלא גם האמירות שאתה אומר. לעיתים אדם, כדי לקושש קולות, נפלטות לו כל מיני אמירות. הוא איש ערכי ובסוף הוא יצטרף. כל מי שרוצה להצטרף לממשלה ששומרת על הזהות היהודית, על הצביון היהודי, שדואגת לחברה – ברוך הבא".

בתשובה לשאלה האם ש"ס לא תשב בממשלה בראשות סער הוא אמר כי "יש את מועצת החכמים, נשיא מועצת החכמים מה שהם אומרים לעשות נעשה. אנחנו הולכים עם בנימין נתניהו חד וחלק".

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כמו ש"ס בעולם, תנועת ה'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו