צילום: אלכס קולומויסקי, פלאש 90 (פול)

בני גנץ: "בית המשפט הוא זה שיעסוק במשפט נתניהו, הציבור ישפוט בבחירות"

שר המשפטים והביטחון בני גנץ מסר היום (ב') הצהרה בהתייחסו למשפט נתניהו: "יום שבו ראש ממשלה בישראל מתייצב בבית המשפט, הוא יום קשה ועצוב למדינת ישראל, אך גם יום חשוב שבו מבין כל אדם כי איש אינו חסין בפני החוק. כולם שווים בפני החוק. גם אתה ראש הממשלה"

שר המשפטים והביטחון בני גנץ מסר הבוקר הצהרה הבוקר (שני) ממשרד המשפטים, בהתייחסו למשפט נתניהו: "יום שבו ראש ממשלה בישראל מתייצב בבית המשפט, הוא יום קשה ועצוב למדינת ישראל וכל אזרח בישראל מרגיש מחנק בגרון. זהו יום קשה ועצוב, אך גם יום חשוב שבו מבין כל אדם כי איש אינו חסין בפני החוק. כולם שווים בפני החוק. גם אתה ראש הממשלה".

"זהו היום להבהיר: לא נאפשר לאיש להשחית ולפגוע במערכת המשפט. אנחנו נשמור עליה ונגן עליה", הוסיף גנץ. "חודשים ארוכים שמערכת המשפט נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים. מפלגת שלטון שמנסה לפגוע ברשות השופטת באמצעות חקיקה, והיום גם בהסתה ובתקשורת, באיומים אישיים על בעלי התפקידים. הדבר הזה הוא איום על הדמוקרטיה הישראלית. נגד זה אנחנו נלחמים. יום יום".


"אני ניצב מולכם כעת כממלא מקום שר המשפטים: אנחנו עצרנו את הפגיעה בדמוקרטיה, הדפנו את ניסיונות הליכוד להחליש את בג״צ, בלעדינו לנתניהו כבר הייתה חסינות ומשפטו לא היה מתקיים. אנחנו נמשיך ונשמור על תיק המשפטים גם בממשלה הבאה שתהיה פה בלי ביבי ותבלום כל ניסיון פגיעה במערכת המשפט ובדמוקרטיה."

"בית המשפט הוא זה שיעסוק במשפט נתניהו", חותם בני גנץ. "הציבור ישפוט בבחירות: תיק המשפטים יישאר בידי אנשים ישרים, או חלילה יוחזק בידי אנשים שהיושר הוא מהם והלאה. הצדק והיושר ינצחו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכלבים ינבחו והשיירה תעבור…

אני לא יודע מה הוא יותר מסכן או טיפש מה שבטוח שהוא פשוט דוחה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture